نماینده ولی فقیه در سپاه: جوانان کشورمان «ما می‌توانیم» را به «ما توانستیم» تبدیل کردند

9:02 - 25 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۲۳۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده ولی‌فقیه در سپاه جهاد علمی را از برجسته‌ترین مصادیق جهاد دانست و گفت: جوانان ما کلیدواژه‌ «ما می‌توانیم» را به «ما توانستیم»، تبدیل کردند و مسئولین نیز باید از ظرفیت‌های دانشگاه در حوزه نوآوری، خلّاقیت و ابتکار، در راه خدمت به مردم و آبادانی میهن، بهره برداری کنند.
- بنا به اعلام سپاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین از نمایشگاه دستاورد‌های تحوّلی دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت‌های این دانشگاه در حوزه‌ علمی، فناوری و پژوهشی دانشگاه قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در حاشیه‌ این بازدید برجسته‌ترین مصداق جهادرا جهاد علمی عنوان و تصریح کرد: امروز شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف بودم و تصوّر نمی‌کردم که این حجم از مجاهدت علمی در این دانشگاه صورت گرفته باشد.

وی افزود: این پیشرفت ها، نمونه‌ بارز فعلُ الله است وخرمشهر‌های علمی را هم خدا به دست این جوانان، آزاد خواهد کرد.

حاجی‌صادقی در سپاه خطاب به جوانان پژوهش گر اظهار کرد: در این مسیر با ثبات بیشتر پیش روید و شاکر خدا باشید. شما جوانان ما کلیدواژه‌ «ما می‌توانیم» را به «ما توانستیم»، تبدیل کردند و مسئولین نیز باید از ظرفیت‌های دانشگاه در حوزه نوآوری، خلّاقیت و ابتکار، در راه خدمت به مردم و آبادانی میهن، بهره برداری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه این ابداعات و ابتکارات نقش مهمی در امنیت آفرینی ایران اسلامی دارند گفت: دشمن در تلاش است با اقدامات خود، مردم را نا امید کند و وضعیت کشور را سخت جلوه دهد؛ و ما باید با ارائه‌ی این دستاورد‌ها به جامعه، نشان دهیم که چه اتفاقات و موفقیت‌ها و پیروزی‌های خوبی به دست جوانان ما حاصل شده تا مردم عزیز امیدوارتر شوند و به فرزندان خود افتخار کنند.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *