رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیرکل راهداری استان لرستان: بازسازی آزادراه خرم‌آباد - اندیمشک حداقل یک هفته زمان نیاز دارد

12:28 - 25 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۳۱۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل راهداری استان لرستان درخصوص مسدود شدن برخی محور مواصلاتی شهرستان خرم‌آباد و پل‌دختر گفت: با توجه به تخریب‌های به وجودآمده حداقل یک هفته زمان نیاز است که بتوانیم این محور را بازسازی کنیم. کسانی هم که قصد تردد دارند، محور‌های جایگزین در نظر گرفته شده است.
- عباس شرفی در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی، درخصوص مسدود شدن برخی محور مواصلاتی شهرستان خرم‌آباد و پل‌دختر گفت: در پی پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان مبنی بر افزایش باران، در جنوب استان لرستان و شهرستان پل دختر شاهد بارندگی بسیار شدید هستیم. بارش ۱۳۵ میلی‌متری، باعث آب گرفتگی و ریزش سنگ و تخریب بخش مهمی از آزاد راه خرم آباد- اندیمشک شده است.
 
مدیرکل راهداری استان لرستان افزود: با حضور و اقدام به موقع نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی این محور بلاقاصله آغاز شده است. با توجه به تخریب‌های به وجود آمده حداقل یک هفته زمان نیاز است که بتوانیم این محور را بازسازی کنیم. کسانی هم که قصد تردد دارند، محور‌های جایگزین در نظر گرفته شده است؛ برای خودرو‌های سبک محور خرم آباد- پل دختر- اندیمشک و برای خودرو‌های سنگین نیز محور خرم آباد- کوهدشت- پل دختر- اندیمشک در نظر گرفته شده است.
 
وی درباره آسیب دیدن شخص یا خودرو توضیح داد: یک مورد آسیب گزارش شده است که قطعیت ندارد. پرسنل هلال احمر در حال بررسی صحت و سقم این آسیب هستند و در صورت قطعیت اعلام خواهیم کرد.
 
شرفی در ادامه تصریح کرد: در سایر محور‌ها نیز شاهد بارندگی شدید هستیم که آسیب‌ها عمیق نبوده‌اند. در شهرستان الیگودرز نیز شاهد بارش شدید برف هستیم که بازگشایی مسیر‌های مسدود شده تا بعد از ظهر طول خواهد کشید. در سایر مناطق نیز تا این لحظه مورد خاصی گزارش نشده و تردد‌ها برقرار است.
 
مدیرکل راهداری استان لرستان در پایان گفت: نیرو‌های بازگشایی آزاد راه درصدد هستند که محور اندیمشک به سمت خرم‌آباد را تا بعد از ظهر امروز بازگشایی کنند؛ ولی بازگشایی محور خرم‌آباد به سمت اندیمشک حداقل یک هفته زمان می‌برد. راهداری نیز با ۳۰۰ نیرو و ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات مخصوص آمادگی کامل بر طرف کردن هرگونه حادثه را دارند.
 
 

برچسب ها: سیل

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *