رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیاوشی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ فرناندز ارتباط بسیار خوبی با تیم دارد

12:51 - 25 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۳۳۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دروازه‌بان تیم ملی هندبال از مردم خواست تیم ملی را دعا کنند که بتواند در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نتایج خوبی در خور شان هندبال ایران کسب کند.

- بر اساس گزارش فدراسیون هندبال، محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: مسابقات اسپانیا تورنمنت قدری بود و اگر ژاپن هم شرکت می‌کرد، سطح کیفی این تورنمنت بسیار چشمگیر می‌بود.

وی افزود: مقابل اسپانیا خیلی خوب بازی کردیم هرچند در نیمه اول زمان برد تا کمی جا بیفتیم، اما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و حتی اختلاف امتیاز را به شش گل رسانیدم. در بازی با لهستان هم پابه پا پیش می‌رفتیم، ولی به هر حال این دو تیم غول‌های بزرگ هندبال هستند و به راحتی در زمین مسابقه باج نمی‌دهند. به نظرم تجربه این دو بازی بسیار به تیم ملی در مسابقات آسیایی کمک خواهد کرد.

سیاوشی ادامه داد: عملکرد سه دروازه‌بان تیم ملی در این دو بازی به گفته مربیان خوب بود و من هم از عملکردم راضی هستیم. به هر حال دروازه‌بانان ایرانی در اروپا خوب کار می‌کنند و حضور دروازه‌بانان لژیونر در تیم‌های اروپایی موید این مطلب است. در نهایت امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند و دروازه‌بانان کمک بزرگی به تیم ملی در کسب موفقیت باشند.

وی درباره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نیز گفت: قطعا در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا کار سختی در پیش داریم به این خاطر که تیم‌های قدرتمندی مثل بحرین، قطر، عربستان و کره در این جام حضور دارند و ما باید برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر این جام با آن‌ها مصاف کنیم و بجنگیم، اما امیدوارم با هدایت سرمربی و کادرفنی و بازیکنان خوبی که داریم در نهایت به جمع ۴ تیم برتر راه یابیم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال افزود: ارتباط خوبی که مانوئل فرناندز با بازیکنان و کادر دارد اصلا قابل توصیف نیست. همه بازیکنان با تمام وجود برای تیم ملی کشورشان تمرین می‌کنند و امیدوارم با همین دوستی، همدلی و جو خوبی که بین همه هست، نتایج خوبی کسب کنیم و مطمئنم همین طور هم خواهد شد.

سیاوشی ادامه داد: طبق معمول از مردم می‌خواهم تیم ملی را دعا کنند که بتوانیم در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم این امر تحقق پیدا کند و نتیجه‌ای بگیریم که در خور شان هندبال ایران باشد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *