نیروی متعهد سبب پیشرفت و تعالی سازمان می‌شود

13:32 - 25 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۳۵۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
معاون وزیر نفت در توسعه و مدیریت سرمایه انسانی ضمن بازدید از منطقه عملیاتی خانگیران در دیداری صمیمی با نمایندگان کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز شرق و گاز خراسان رضوی گفتگو کرد.

- به نقل از شانا،  مهدی علی مددی  در جریان سفر به منطقه عملیاتی خانگیران، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تأسیساتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، در نشستی صمیمی با مدیران، رؤسا و نمایندگان کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری این شرکت، مشکلات حوزه سرمایه انسانی کارکنان منطقه عملیاتی خانگیران را بررسی کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان صنعت گاز برای گرمابخشی به منازل مردم، نیروی انسانی جذب‌شده در صنعت نفت را عاشق دانست و گفت: تحمل سختی‌ها و دشواری‌های صنعت نفت و گاز تنها با عشق امکان‌پذیر است.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی افزود: استفاده از نیروی متعهد و دارای شاخصه‌های لازم بی‌شک در پیشرفت، ارتقا و تعالی سازمان مؤثر است و باید به این باور برسیم که حفظ سرمایه‌های صنعت نفت تنها از طریق سرمایه انسانی شاداب اتفاق می‌افتد.

براساس این گزارش، نمایندگان کارکنان نیرو‌های رسمی، قراردادی و پیمانکاری شرکت گاز خراسان رضوی نیز شامگاه چهارشنبه (۲۲ دی‌ماه) در نشستی صمیمی با معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس حاضر شدند و به بیان دیدگاه‌ها و انتقال دیدگاه‌ها به کارکنان پرداختند.

در ادامه، حسن افتخاری، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در این نشست گزارشی از وضع منابع انسانی، نیرو‌های شاغل در بخش‌های مختلف و ظرفیت‌ها و توانمندی کارکنان ارائه کرد.

وی با قدردانی از نگاه ارزشمند و همراه با تکریم وزیر نفت و معاون وزیر در توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت به حوزه سرمایه‌های انسانی، کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی را نیرو‌هایی متعهد، متخصص و با ایمان معرفی کرد و افزود: در سایه همت و تلاش کارکنان در بخش‌های رسمی، قراردادی و پیمانکاری اقدام‌های بسیار خوبی در حوزه خدمت‌رسانی گسترده در استان خراسان رضوی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: بیشترین عملکرد در حوزه‌های گازرسانی به خانوار روستایی و واحد‌های تولیدی و صنعتی، انتخاب شرکت گاز خراسان رضوی به‌عنوان دستگاه برتر عمرانی سال ۱۳۹۹ استان و کسب بالاترین رتبه حوزه سلامت اداری میان شرکت‌های گاز استانی بخشی از این دستاوردهاست.

افتخاری با قدردانی از نگاه جدید حاکم بر وزارت نفت در حوزه منابع انسانی، سمت‌های بلاتصدی، تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان مشمول ایثارگری، افزودن افراد جامانده در سامانه ساپنا، تعدیل مدرک، همسانی رتبه کارکنان با رتبه‌های سازمانی و در نتیجه نبود امکان ارتقای کارکنان و معیشت کارکنان را از مسائلی دانست که نیازمند توجه ویژه مدیریت منابع انسانی وزارت نفت است.

ارتقای شغلی کارکنان رسمی، تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگان، پرداخت هوشمند، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و ارتقای معیشت کارکنان پیمانکاری از موضوع‌های مطرح‌شده نمایندگان در این نشست بود.

مدیران کل حوزه ستادی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران و دیگر مدیران توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی وزارت نفت، علی‌مددی را در این سفر دو روزه به مشهد مقدس و منطقه عملیاتی خانگیران همراهی می‌کردند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *