برخورد شدید کامیونت با تیر چراغ برق

15:48 - 25 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۴۵۴
مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید کامیون با تیر چراغ برق در محور آزادگان و آسیب به این کامیون و افتادن تیر چراغ برق، بدون مصدوم خبر داد.
-به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر افزود: در ساعت ۰۶:۱۰ صبح دیروز یکدستگاه کامیون که در مسیر آزادگان غرب به شرق ورودی رجایی به جنوب در حال تردد بوده بعلت علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از راه خارج می‌گردد.

سرهنگ شریفی گفت: ادامه داد: این کامیون پس از خروج از راه بشدت با تیر چراغ برق برخورد و در نهایت متوقف می‌گردد.
وی افزود: با حضور کارشناسان منطقه ۲۰ پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه حاضر شدند و به ایمن سازی و بررسی حادثه پرداخته و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده کامیون به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: عوامل شرکت برق منطقه‌ای تهران نیز در موقعیت حاضر و نسبت به رفع خطرات احتمالی تلاش و عوامل آتش نشانی نیز به اقدامات ایمنی را در محل انجام دادند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو‌ها خواست قبل از حرکت استراحت کافی و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید و همیشه و در همه حال در حین رانندگی تمام توجه خود را به جلو و رانندگی اختصاص دهند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *