حکم انضباطی زرینی و رضوی صادر شد

17:39 - 25 دی 1400
کد خبر: ۷۸۹۵۰۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره حمزه زرینی و امین رضوی را صادر کرد.

- به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۰ با هفت دیدار در شهر‌های سیرجان، رفسنجان، مریوان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان و آمل پیگیری شد.

تیم‌های مس و پیکان در سالن ۹ دی شهر رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند و تیم میزبان سه بر دو خودروسازان را شکست داد، اما این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود. سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر این مسابقه، حمزه زرینی بازیکن شماره هفت تیم پیکان و امین رضوی بازیکن شماره ۱۸ تیم مس رفسنجان را تا تشکیل کمیته انضباطی از همراهی تیم‌های خود محروم کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (شنبه ۲۵ دی‌ماه) برای بررسی این موضوع تشکیل شد و پس از بررسی پرونده و اظهارات مدعوین آرای خود را به شرح زیر صادر کرد:

۱- حمزه زرینی بازیکن تیم پیکان، علاوه بر جریمه شخصی وی در مسابقه (اخراج در یک ست) و با استناد به مواد ۳ و ۴ آیین‌نامه انضباطی، به یک جلسه محرومیت قطعی و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۲- امین رضوی بازیکن تیم مس رفسنجان به یک جلسه محرومیت تعلیقی تا پایان مسابقات لیگ ۱۴۰۰ و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بدین ترتیب حمزه زرینی فردا (یکشنبه، ۲۶ دی‌ماه) جاری نمی‌تواند تیم پیکان تهران را در دیدار با فولاد سیرجان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر مردان همراهی کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *