برنامه دومین روز جشنواره فیلم فجر ۴۰ در خانه جشنواره

10:42 - 12 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۳۴۲۲
دومین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر، با اکران ۲ فیلم سینمایی در ۴ سانس و نشست خبری این فیلم‌ها دنبال خواهد شد.

- در روز دوم نمایش آثار سینمایی چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره (سه‌شنبه ۱۲ بهمن) علاوه بر اکران ۲ فیلم سینمایی «علف‌زار» ساخته «کاظم دانشی» و «شادرَوان» حسین نمازی، نشست خبری این دو فیلم برگزار خواهد شد.

ساعت برگزاری این رویداد‌ها در روز دوم به شرح زیر است:
در بخش سودای سیمرغ، ابتدا فیلم «علف‌زار» به کارگردانی «کاظم دانشی» و تهیه‌کنندگی «بهرام رادان» در سانس اول ساعت ۱۳:۰۰ در سالن اصلی به مدت ۹۴ دقیقه اکران می‌شود و همچنین نشست خبری این فیلم با حضور عوامل فیلم ساعت ۱۵:۰۰ در سالن سعدی برگزار می‌گردد.

فیلم سینمایی «شادرَوان» به کارگردانی «حسین نمازی» و تهیه کنندگی «عباس نادران» در سالن اصلی در ساعت ۱۶:۰۰ به مدت ۹۸ دقیقه به نمایش گذاشته خواهد شد و نشست خبری آن ساعت ۱۸:۳۰ در سالن سعدی با حضور عوامل فیلم برپا خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی «علف‌زار» ویژه سایر میهمانان، قرار است در دومین سانس نمایش روز دوم ساعت ۱۹:۱۵ در سالن اصلی به مدت ۹۴ دقیقه به نمایش درآید.

همچنین در بخش اکران آثار مستند بلند و داستانی اثر (یکی از رویا‌های من) به کارگردانی «محسن هادی» به مدت ۸۷ دقیقه به نمایش در خواهد آمد

ساعت ۲۱:۳۰ نیز در سالن اصلی و در بخش سودای سیمرغ، فیلم سینمایی «شادرَوان» به‌کارگردانی «حسین نمازی» به مدت ۹۸ دقیقه در سانس آخر اکران خواهد شد.  

خاطرنشان می‌شود سانس‌های اول و دوم نمایش آثار بخش سودای سیمرغ مختص منتقدان و اهالی رسانه و سانس‌های سوم و چهارم مختص سایر مهمانان خواهد بود.

جشنواره چهلم در خانه جشنواره از دوشنبه ۱۱ بهمن و در سینما‌های مردمی از سه‌شنبه ۱۲ بهمن آغاز شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *