تهیه کننده در همان اول کار می گوید بودجه نداریم

12:05 - 05 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۷۹۶
وقتی تهیه کننده ای همان اول می گوید بودجه نداریم،من بازیگر انگیزه ای برای کار کردن پیدا نمی کنم.

تهیه کننده در همان اول کار می گوید بودجه نداریمبه گزارش گروه فضای مجازی ،سحر زکریا درباره کم کاری اش در تلویزیون گفت: فیلمنامه هایی که پیشنهاد می شوند خوب نیستند.

اگر فیلمنامه ای هم کمی به دل بنشیند عوامل کار خوب نیستند. به همین خاطر ترجیح دادم یک مدتی در تلویزیون و سینما کم کار باشم.

البته باید بگویم این شرایط که الان دارم شرایط خوبی نیست. بالاخره امرار معاش زندگی من از این طریق می گذرد. من شغل دومی ندارم ، اما دلم هم نمی خواهد در هر کاری بازی کنم.

ازیگر سریال «پاورچین» درباره وضعیت سریال های طنز تلویزیون توضیح داد: خودم تلویزیون را نگاه نمی کنم ، اما وقتی در برابر مخاطبان قرار می گیریم ،از وضعیت سریال های تلویزیون راضی نیستند. مخاطبان سیما هنوز سریال هایی مانند «پاورچین » و «نقطه چین» را می ببینند.

وی ادامه داد: این موضوع ریشه در بازیگران،کارگردانان و عوامل نوظهوری دارد که من بازیگر بعد از 20 سال کار آنها را نمی شناسم.

وقتی این افراد بدون داشتن کارنامه کاری آنتن شبکه های مختلف سیما را در دست می گیرند، همین می شود که دیگر مردم رغبتی برای دیدن سریال ها ندارند.

معضل بعدی که این روزها در تلویزیون نهادینه شده ، مشکل بودجه است. وقتی تهیه کننده ای در همان اول کار می گوید بودجه نداریم ،من بازیگر انگیزه ای برای کار کردن ندارم . برای همین تمام توانم را نمی گذارم تا کار درستی ارائه بدهم.
سحر زکریا بازی در سریال هایی مانند : «پاورچین»‌ ، « مرد دو هزار چهره» ، «در حاشیه» و «قهوه تلخ» را در کارنامه کاری اش دارد.

 

 

منبع:صبا

 

 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *