برای درمان و اصلاح معتادان با تمام توان و ظرفیت تلاش کنیم

15:02 - 07 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۳۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: وظیفه داریم با تمام توان و ظرفیت در راه درمان و اصلاح معتادان تلاش کنیم و در این راه مشارکت فعال خانواده ها، افراد نیکوکار و خیر و صاحبان حرف و مشاغل نیاز است.

برای درمان و اصلاح معتادان با تمام توان و ظرفیت تلاش کنیمبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: وظیفه داریم با تمام توان و ظرفیت در راه درمان و اصلاح معتادان تلاش کنیم و در این راه مشارکت فعال خانواده ها، افراد نیکوکار و خیر و صاحبان حرف و مشاغل نیاز است.

معاون قضایی دادستان کل کشور که به همراه مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بهزیستی از اردوگاه اخوان، محل نگهداری معتادان متجاهر بازدید داشت، گفت: نحوه اسکان مددجویان، تغذیه، بهداشت، درمان، حرفه آموزی و امور فرهنگی در این اردوگاه خوب و قابل قبول است و امیدواریم نتیجه این نگهداری و نظارت، بازگشت این افراد آسیب دیده با سلامت کامل به جامعه و خانواده‌ها باشد.

عمرانی با اشاره به اینکه همه اردوگاه‌های کشور باید برای بالاترین ظرفیت خود در نگهداری از معتادان متجاهر تجهیز شوند، افزود: گرچه معتادان با انگیزه‌هایی مانند لذت جویی، هوس و یا به تصور غلط فرار از مشکلات دیگر و البته در اکثر مواقع با اراده و اختیار خود، گرفتار این بلای خانمانسوز شده‌اند، اما این امر مانع و رافع مسئولیت دست اندرکاران نیست و وظیفه داریم با بکارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌ها در جهت درمان و اصلاح این پدیده شوم و نجات معتادان تلاش کنیم.

عمرانی تاکید کرد: درمان و اصلاح معتادان و کاهش هر چه بیشتر این آسیب جدی و معضل بزرگ اجتماعی، بدون کمک و مشارکت مردم خصوصاً خانواده‌ها بسیار دشوار خواهد بود.

معاون دادستان کل کشور قشر‌های مختلف جامعه را به توجه نسبت به حل معضل اعتیاد فراخواند و گفت: از مردم عزیز و نوع دوست کشورمان، خیّرین، صاحبان حرف و مشاغل و کارآفرینان، هنرمندان و ورزشکاران درخواست می‌کنم حمایت‌های معنوی و مادی خود را از افرادی که بر اثر اعتیاد، مهر اخراج و باطل بر پیشانی دارند دریغ نکنند و از این افراد دستگیری کنند تا بتوانیم در کنار هم قدمی موثر برای بیدار کردن بیش از پیش جامعه نسبت به ریشه کنی اعتیاد برداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *