جلالی: دور برگشت امتیاز گرفتن سخت‌تر است/ خیلی آزاردهنده است دقیقه 86 پنالتی از دست بدهیم

18:11 - 08 دی 1396
کد خبر: ۳۸۱۷۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: خیلی آزاردهنده است که با وجود بازی خوبی که انجام می‌دهید و خیلی تلاش می‌کنید، دقیقه 86 پنالتی از دست بدهید.

به گزارش گروه ورزشی ، مجید جلالی پس از تساوی یک بر یک پیکان مقابل پارس جنوبی، گفت: فقط حیف. واقعا حیف از این تلاشی که بچه‌ها کردند. در هر دو بازی در دور برگشت چه بازی خوب و یک‌طرفه‌ای آن هم مقابل تیم دوم جدول داشتیم. این خیلی آزاردهنده است که با وجود بازی خوبی که انجام می‌دهید و خیلی تلاش می‌کنید، دقیقه 86 پنالتی از دست بدهید.

وی افزود: چیزی که من را ثابت‌قدم نگه می‌دارد و امیدوار، عملکردی است که از بچه‌هایم می‌بینم. خوشحالم که حرف‌شان را این‌قدر قوی می‌توانند وسط زمین بزنند. اگر نتیجه هم بگیریم، به همه اثبات می‌کنیم که تیم بزرگ و خوبی شدیم. با وجود این بازی‌هایی که می‌کنیم، فقط باید یاد بگیریم که نتیجه را برای خودمان بسازیم.

سرمربی پیکان با اشاره به متوقف شدن روند رو به رشد پیکان در هفته‌های گذشته، خاطرنشان کرد: این اتفاقات و پایین و بالاها در فوتبال هست. واقعاً الان دو هفته است که تیم کاملاً برتر بودیم. به هر حال این مهاجمان هستند که باید بتوانند کار را تمام کنند.

جلالی در مورد از دست دادن امتیازات در هفته‌های گذشته توسط تیم‌های بالانشین جدول گفت: قطعاً دور برگشت امتیاز گرفتن خیلی سخت‌تر می‌شود. آنهایی که تجربه دارند این را می‌دانند. شما باید موقعیت‌ها را تمام کنی و امتیاز بگیری، اگر نگیری این شانس را به حریفت می‌دهی که گل بزند و امتیاز بگیرد. واقعاً این‌جور موقع‌هاست که مهره‌ها قیمت پیدا می‌کنند. این تخریب امتیازات بین تیم‌های بزرگ بیشتر به نفع تیم‌هایی است که پایین بودند و حالا خودشان را بالا می‌کشند.

وی راجع به عملکرد داور دیدار پیکان - پارس جنوبی، یادآور شد: همین الان صحنه پنالتی خودمان را دیدیم. قطعی و صد درصد پنالتی بود. داور خیلی خوب و عالی در آن صحنه بازی کرد. روی هم رفته هم داور خوب داوری کرد. در بازی رفت مقابل پارس جنوبی سه پنالتی برای ما نگرفتند. امروز داور خوب بود. شاید در دو سه صحنه آخر سوت‌هایی زد که به سود آنها بود، اما روی هم رفته خوب قضاوت کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *