از حضور در لیگ چین بیشترین بهره را می‌برم/ اهداف بزرگی دارم

14:38 - 09 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۰۸۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش ووشوی ایران پس از کسب نخستین پیروزی در لیگ چین، گفت: از حضور در این مسابقات و مببارزه با بهترین‌های جهان، بهترین بهره را خواهم برد.

سهیلا منصوریان که موفق شد در نخستین مبارزه خود در لیگ چین حریف مطرحی از کشور میزبان را شکست دهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی تصریح کرد: تمرینات خوبی را در چند هفته اخیر در چین دنبال کردم و برای حضور در نخستین مبارزه آمادگی کامل داشتم.

وی افزود: در اولین دیدار برابر «گون جین لا» قهرمان مطرح چینی و دارنده سه کمربند طلایی مسابقات حرفه‌ای ساندا به پیروزی دست یافتم که برایم اهمیت زیادی داشت.

منصوریان ادامه داد: در حالی که اکران فیلم صفر تا سکو در اوج قرار داشت، ایران را ترک کردم و به چین آمدم تا تمرینات را با قدرت انجام دهم، چراکه اهداف بزرگی دارم.

ووشوکار مطرح تیم بانوان ایران گفت: در ابتدای راه هستم و می‌خواهم از حضور در لیگ چین بهترین تجربه را کسب کرده تا بتوانیم در سال‌های آتی به آنچه که می‌خواهم برسم.

وی افزود: تلاشم این است تا در آینده در مسابقات جهانی و آسیایی به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنم تا مسیر افتخار‌آفرینی بانوان ووشوی ایران را ادامه دهم.

«سهیلا منصوریان» به همراه «الهه منصوریان» و «کیمیا شوشتری» با امضای قراردادی به تیم «چانگ چونگ» پیوسته و این تیم را در لیگ چین همراهی می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *