انتقادهایی که از من شد اندازه انگشتان دو دست هم نیست/ در دوره گذشته یک مدیریت بحران داشتیم

10:10 - 10 دی 1396
کد خبر: ۳۸۲۳۰۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: من در دوره گذشته یک مدیریت بحران داشتم و خوشبختانه بحران را پشت سر گذاشتیم

محسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که آیا تصور می‌کرد با قاطعیت در انتخابات ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پیروز شود، اظهار داشت: هر کسی بر اساس کارکرد و ارتباطی که ایجاد می‌کند برنامه‌ریزی‌هایی دارد. امیدوارم شایسته اعتماد اعضای مجمع باشم.

وی درباره این که عملکردش در طول 4 سال گذشته را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: من در دوره گذشته یک مدیریت بحران داشتم. خوشبختانه بحران را پشت سر گذاشتیم و شنا، شیرجه و واترپلو در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌اند. امیدوارم بتوانم با کمک خانواده شنا پیشرفت‌های بیشتری هم داشته باشم.

رضوانی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود این که از مدت‌ها قبل عنوان شده بود برای تیم ملی شنا مربی خارجی استخدام خواهد شد اما تا الان این اتفاق رخ نداده تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در اسرع وقت یک مربی خارجی جذب کنیم چون تا بازی‌‌های آسیایی زمان زیادی باقی نمانده است.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص این که ورزشکارانی را به بازی‌‌‌های آسیایی جاکارتا اعزام خواهد کرد یا خیر، گفت: آن طور که اطلاع دادند ورزشکاران ما هم به بازی‌های آسیایی اعزام خواهند شد.

رضوانی درباره انتقادهایی که از نحوه مدیریت وی در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو می‌شد‌، اظهار داشت: انتقادهایی که از من شد اندازه انگشتان دو دست هم نیست. همان طور که مقام معظم رهبری فرمود نقد و نقدپذیری واجب است و تهمت حرام. من با روی باز نقد را می‌پذیرم و از آن استقبال می‌کنم و درِ فدراسیون شنا به روی منتقدان باز است. تلاش ما در 4 سال گذشته با حسن نیت بوده و سعی کردیم اتفاقات خوبی برای شنا و شیرجه و واترپلو رخ دهد.

وی در خصوص این که مهمترین هدفش در 4 سال آینده چیست، تصریح کرد: هدفگذاری ما در هر رشته متفاوت است. در شنا به دنبال کسب سهمیه المپیک 2020 هستیم. در واترپلو هم سعی می‌کنیم جزو تیم‌هایی باشیم که شانس سهمیه المپیک دارد. در شیرجه هم بعد از 20 سال تعدادی تخته خریداری کردیم. البته هم در شیرجه و هم در شنا نیاز به دانش مربیان خارجی داریم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پاسخ به این سوال که از عملکرد مربی تیم ملی واترپلو رضایت دارد یا خیر، گفت: خوشبختانه تیم ملی واترپلو در یک مسیر درست در حال حرکت است. این تیم در بازی مقابل ژاپن در ضربات پنالتی مغلوب شد. در کشورهای اسلامی هم مقابل ترکیه شکست خوردند اما عملکرد خوبی داشتند. با این وجود اعتقاد دارم کادر فنی این تیم حتما باید تقویت شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *