رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازیکنان سپاهان و استقلال پس از تساوی چه گفتند؟

22:06 - 14 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۳۲۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم‌های سپاهان و استقلال پس از تساوی در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داند.

خبرگزاری میزان - در مهمترین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال صدرنشین در ورزشگاه نقش جهان مهمان تیم سپاهان اصفهان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازیکنان دو تیم پس از پایان بازی صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*روزبه چشمی:

 *در مجوع بازی خوبی بود که به مساوی ختم شد. نیمه دوم هم ما موقعیت گل داشتیم هم سپاهان. 

*خیلی حرف تندی نزدم و دوستان در کمیته انضباطی لطف دارند و ما هم احترام می‌گذاریم.

*مهدی مهدی‌پور

*نیمه اول خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم شرایط مان بهتر شد. روی یک موقعیت بچگانه گل خوردیم و در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم. خدا را شکر مردم اصفهان بعد از 2 سال به ورزشگاه آمدند و از این بابت  هم خوشحالم و  هم از آنها تشکر هم می‌کنم.

*امروز تماشاگران اصفهانی به من هم لطف داشتند.من هم جواب لطف تماشاگران را دادم. امیدوارم سپاهان در ادامه مسیر موفق باشد. سپاهان یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ ماست. به یک امتیاز دست پیدا کردیم و 5 بازی دیگر باقی مانده که می‌خواهیم برنده شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

*رشید مظاهری

*بازی خیلی خوبی بود و هم ما و هم استقلالی‌ها خوب بازی کردیم. همه از فوتبال سپاهات لذت بردند اما با بدشانسی توپ‌های ما به گل نرفت. تیم ما به دلیل برگزاری شش بازی در آسیا خسته بود و مدافعان‌مان در همه دیدارهای آن مسابقات را بازی کردند. به ویژه روی دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن خیلی فشار آمده بود. با وجود این فشاری که در بازی‌های آسیایی روی آنها آمد امروز خیلی خوب بازی کردند. از عملکرد خودم هم راضی هستم.

*واقعا دل ما برای هواداران تنگ شده بود. جو خوبی بود و امیدوارم تدارک ببینند تا حضور هواداران همچنان ادامه داشته باشد. فوتبال با طرفداران فرق می‌کند. خواهش ما ادامه دادن این روند است.

*خوب بود. اگر بگویم انگیزه خاصی نداشتم دروغ است و انگیزه داشتم. تا جایی که توانستم با تمرکز به زمین آمدم.

*از وقتی به سپاهان آمدم، فضای مجازی را کنار گذاشتم و اکنون فشار مجازی را متوجه نمی‌شوم. رسانه‌ها هم تا جایی که می‌توانم دنبال نمی‌کنم و روی کار خودم تمرکز دارم. 

*در این مدت هم نه کسی با من صحبت کرد و نه فشار مجازی و رسانه ای روی من بود. در تنهایی خودم به آن صحبت ها فکر کردم و در شأن من و باشگاه سپاهان نبود. کاری به طرف مقابل هم ندارم. 13-12 سال است فوتبال بازی می‌کنم و به هر حال یک مربی از من خوشش نمی‌آید. فوتبال همین است. همین جا از هواداران استقلال و سپاهان به این خاطر عذرخواهی می‌کنم تا کلاس کار باشگاه سپاهان را با حرف خودم پایین آوردم. 

*من گفتم شاید مربی از من خوشش نیاید. سلیقه مربی است و هیچ بازیکنی هم نمی‌گوید من بد هستم. حتما خوب نبودم که او خوشش نیامده و به من بازی نداده است.

*امید نورافکن

*بازی خیلی خوبی بود و می‌توانستیم برنده شویم، ولی استقلال نشان داد که واقعا استحقاق قهرمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد. کلا 25 هفته است که باخت نداشته‌اند، امروز متوجه شدم واقعا شخصیت قهرمانی دارند. امیدوارم هر تیمی که خوب کار می‌کند قهرمان شود.

* الان هم بازیکن سپاهان هستم، برای استقلال همیشه احترام زیادی قائلم، همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت کرده‌ام. باید به خاطر پولی که می‌گیرم، عشقی که به تیمم درام را‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان بدهم. امیدوارم در آخر هر تیمی که حق‌اش هست قهرمان شود. اصلا به دنبال چالش و این مسائل نیستم.

*خدا شاهد است، قسم می‌خورم، به جان خانواده‌ام یک درصد در جریان این مسائل نبودم که برایم ساخته شده است. در همین برنامه‌ای که گفتید اسمی که آوردم اصلا در جریانش نبودم.

*پست من دفاع چپ است و باید اول کار دفاعی‌ام را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهم، بعد از آن اگر توانستم در حمله شرکت کنم که ما بیشتر تمرکزمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ در کار دفاعی گذاشته بودیم. امیدوارم روز به روز برای سپاهان بهتر شویم.

*من با سپاهان قرارداد دارم و همه این حرف‌ها در مورد اینکه فصل آینده به پرسپولیس می‌روم شایعه است. الان بازیکن سپاهان هستم، در مورد بعضی چیزها آدم نمی‌تواند صحبت کنم. حرفه‌ای نیست که در مورد تیم قبلی‌ام صحبت کنم. دوست هم ندارم که در مورد این مسائل صحبت کنم که هواداران سپاهان از دستم ناراحت شوند، اما مگر می‌شود آدم این چیزها را‌‌‌‌‌‌‌‌ فراموش کند. مطمئنا آدم گذشته‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌تواند فراموش کند.

*ما آخرین بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ تقریبا 45 روز پیش انجام دادیم، از 45 روز پیش تمام پیشکسوتان فوتبال می‌گویند باید بازی تدارکاتی داشته باشیم. باید برویم ببینیم برای بازی تدارکاتی چه کار کردیم. چرا به کره و ژاپن نگاه نمی‌کنیم که ببینیم آنها با چه تیم‌هایی بازی می‌کنند. کره در این فیفادی می‌خواهد با برزیل بازی کند. ما با چه تیمی می‌خواهیم بازی کنیم؟ امیدوارم بهترین بازی تدارکاتی را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای تیم ملی بگذارند. کارمان در جام جهانی سخت است.

*در جام جهانی می‌خواهیم با انگلیس بازی کنیم. بازیکنان انگلیس را‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینید، واقعا بدون بازی دوستانه چگونه می‌خواهیم مقابل این تیم‌های بزرگ عرض اندام کنیم. کارمان سخت است.

*فرشاد احمدزاده

*خودتان دیدید سر یک خطای کوچک، فحاشی به خانواده اصلا خوب نیست. به نظرم این اتفاق در شأن باشگاه بزرگ استقلال و هوادارانش نیست. برای کسانی که فحاشی کردند متأسفم، من هم جوابشان را‌‌‌‌‌‌‌‌ دادم.

*الان در سپاهان هستم و خیلی خوشحالم، امیدوارم به خاطر این مسائل از کاه، کوه نسازند. خیلی خوشحالم که در سپاهان بازی می‌کنم.

*ما موقعیت‌های بهتری داشتیم و می‌توانستیم برنده شویم. بهتر بازی کردیم اما اتفاقات فوتبال است و نتیجه مساوی شد، ولی به نظرم باید می‌بردیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *