رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه: اجرای سند تحول قضایی مهمترین برنامه دستگاه قضایی است

14:57 - 18 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۷۱۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: از موضوعات مهم مورد نظر مدیریت اختلافات در سراسر استان کرمانشاه است و بنای ما به جای مدیریت پرونده ها ، مدیریت اختلافات به کمک خود مردم است.

خبرگزاری میزان - نشست کمیته راهبری سند تحول قضایی دادگستری استان کرمانشاه با حضور رئیس کل و شورای معاونین برگزار و ضمن بررسی عملکرد دادگستری استان کرمانشاه بر مبنای شاخص های سند تحول ، بر انجام صحیح و دقیق عملکرد کمیته های ده گانه و شناسایی آسیب های آنها تاکید شد.

 توسلی زاده با بیان اینکه سند تحول قضایی مهمترین برنامه دستگاه قضایی است خاطر نشان کرد: برای رسیدن به نتایج مورد نظر در این برنامه تحولی، نیازمند همراهی و هم فکری همه قضات و کارمندان هستیم.

وی بیان اظهار کرد: موظفیم به صورت ماهیانه عملکرد ها را خصوصا با توجه به شاخص های شش گانه بررسی کنیم و تلاش کمیته ها و خروجی کار آنها حل موضوعات مد نظر باشد.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه بیان کرد: از موضوعات مهم مورد نظر مدیریت اختلافات در سراسر استان است و بنای ما به جای مدیریت پرونده ها ، مدیریت اختلافات به کمک خود مردم است.

توسلی زاده در پایان با ابراز خرسندی از عملکرد دادگستری استان در سال 1400 که بر اساس آن رتبه استان از 21 کشوری به رتبه 4 کشوری بر اساس شاخص های سند تحول قضائی ارتقا یافته است، گفت: بهترین ابزار کار همراه کردن مجموعه است که خوشبختانه ما توانسته ایم به گونه ای عمل کنیم که همه خود را در اداره دادگستری دخیل بدانند.

لازم به ذکر است نشست کمیته راهبری سند تحول قضایی در دادگستری استان کرمانشاه به صورت ماهیانه و با حضور روسای کمیته های دهگانه در حضور رئیس کل دادگستری  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

دادستان شهرستان رودبار جنوب کارخانه تولید رب را ملزم به رفع موارد نواقص بهداشتی کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *