رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شهادت خبرنگار الجزیره بر اثر شلیک نظامیان رژیم صهیونیستی

9:24 - 21 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۲۴۷۰
خبرنگار شبکه «الجزیره» از سمت نیروهای اشغالگر از ناحیه سر مورد اصابت گلوله مستقیم قرار گرفت و جان باخت.

خبرگزاری میزان - «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار شبکه «الجزیره» از سمت نیروهای اشغالگر از ناحیه سر مورد اصابت گلوله مستقیم قرار گرفت و جان باخت.

به گزارش منابع فلسطینی، در جریان درگیری مسلحانه بین رزمندگان مقاومت و نیروهای اشغالگر صهیونیستی در جریان یورش نظامیان این رژیم به کمپ آوارگان «جنین» و محله «جبریات» این شهر، تعدادی از خبرنگاران هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفتند.

«شیرین ابوعاقله» یکی از خبرنگارانی بود که هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته که بر اثر شدت جراحات جان باخت.

این در حالی است که به گفته منابع خبری، این خبرنگاران با وجود به تن داشتن جلیقه‌های آبی رنگ مخصوص خبرنگاران هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفتند.

الجزیره ضمن تایید خبر جان باختن «شیرین ابو عاقله»، خبرنگار خود به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، تاکید کرد که او وقتی هدف گلوله صهیونیست‌ها قرار گرفت، جلیقه خبرنگاری به تن داشت.

«حازم قاسم»، سخنگوی جنبش حماس در پی این حادثه در بیانیه‌ای گفت «شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار الجزیره به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست، جنایتی جدید در کارنامه جنایات این رژیم به ویژه در حق خبرنگاران است.»

همچنین «باراک راوید»، روزنامه‌نگار صهیونیست هم در این رابطه گفت «شیرین ابوعاقله یکی از قدیمی‌ترین و سرشناس‌ترین خبرنگاران الجزیره بود که در تمامی کشورهای عربی و غیر عربی شناخته شده بود؛ تاثیر و بازتاب مرگ وی همانند بمباران ساختمان خبرگزاری آسوشیتدپرس در جریان جنگ اخیر در غزه خواهد بود.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *