فاطمی: فولاد با روحیه‌ای بالا مقابل استقلال قرار می‌گیرد/ بازیکنان و کادرفنی نباید توجهی به حواشی داشته باشند

1:00 - 24 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۲۶۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان و کادر فنی نباید توجهی به حواشی داشته باشند و نباید اجازه ندهند این موارد خدشه‌ای به کار آنها وارد کند.

فراز فاطمی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل شهرخودرو اظهار داشت: استقلال بازی را خوب شروع نکرد، موقعیت‌های زیادی نداشت و چند بار هم به شهرخودرو موقعیت داد. نیمه دوم با تعویض ها و تغییر سیستم روند بازی تغییر کرد و استقلال موفق شد ۳ امتیاز بازی را به دست آورد. شهرخودرو هم با تمام وجود به میدان آمد و خوب کار کرد و در دقایق پایانی پایاپای با استقلال پیش آمدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی درباره افت استقلال نسبت به بازی با سپاهان گفت: استقلال در لحظاتی که مالک توپ بود عملکرد خوبی داشت، اما باید در مواقعی که توپ در اختیار حریف است بهتر کار کنند و در این زمینه تقویت شوند. استقلال نیاز دارد در دفاع تیمی هماهنگ‌تر بوده و موقعیت‌های کمتری به حریفان بدهد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با رکورد شکست ناپذیری و عملکرد عالی خط دفاع عنوان کرد: استقلال در این فصل موفق به کسب نتایج بسیار خوب و رکوردشکنی هایی شده است و به همین دلیل در صدر جدول قرار دارد، تیم شرایط بسیار خوبی دارد و مستحق قهرمانی است. کم گل خوردن کمک بسیار زیادی به بازیکنان کرده و باعث اعتماد به نفس بالا و انسجام تیمی خوب آنها شده است.

مهاجم سال‌های گذشته استقلال در خصوص دیدار این تیم با فولاد خوزستان تصریح کرد: تقابل با فولاد یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل استقلال است، فولاد تیمی بسیار خوب و منسجم است و با توجه به عملکرد خوب شد در لیگ قهرمانان آسیا روحیه بسیار بالایی هم دارد. استقلال باید با ۱۰۰ درصد تمرکز و ذهنیت بالا وارد میدان شود و اگر بتواند با امتیاز از اهواز برگردد راه قهرمانی بسیار هموار تر خواهد شد.

فراز فاطمی در پایان درباره حواشی که اخیراً پیرامون باشگاه استقلال ایجاد شده، خاطرنشان کرد: بازیکنان و کادر فنی نباید توجهی به حواشی داشته باشند و نباید اجازه ندهند این موارد خدشه‌ای به کار آنها وارد کند. استقلالی ها باید متحد باشند و فقط و فقط به بازی‌های پایانی خود فکر کنند. سرنوشت قهرمانی کاملاً در دستان استقلال است و اگر نتایج خوبی کسب شود قطعاً قهرمان خواهیم شد. شکست دادن شهرخودرو روحیه تیم را بسیار بالا برده و کمک شایانی در راه قهرمانی این فصل کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *