رشیدی: عملکرد تدافعی استقلال شاهکار است/ مجیدی باید مانند روانشناس با بازیکنانش برخورد کند

0:32 - 23 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۲۷۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال با وجود از دست دادن مدافعان خود چنین عملکردی را به ثبت رسانده که واقعا شاهکار است.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل شهرخودرو اظهار داشت: کسب ۳ امتیاز بسیار خوب بود، اما استقلال نسبت به بازی قبل با سپاهان حدود ۸۰ درصد اُفت داشت و عملکرد به مراتب ضعیف‌تری نسبت به آن دیدار ارائه کرد. اگر ۵۰ درصد از عملکرد بازی مقابل سپاهان را داشتیم می‌توانستیم با ۲،۳ گل شهر خود را شکست دهیم.

وی افزود: سپاهان یکی از پرمهره ترین و تکنیکی ترین تیم‌های ایران است، اما در آن دیدار استقلال یکی از زیباترین بازی‌های فصل خود را به نمایش گذاشت و بازیکنان بسیار عالی بودند. مقابل شهرخودرو شرایط زمین تا آسمان فرق داشت و شاید علت آن به نوع تمرین و اتفاقات هفته گذشته باز می‌گردد که باعث شده بود تیم افت بسیار زیادی داشته باشد.

*رضایی دروازه‌بان خوش آتیه ای است

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد کم نظیر خط دفاع تیمش عنوان کرد: اوایل فصل انتقاداتی به دفاع استقلال وارد بود، در میانه‌های راه مدافعان به هماهنگی رسیدند و درست هنگامی که آنها کاملاً هماهنگ بودند به یکباره از تیم جدا شدند. استقلال با وجود از دست دادن مدافعان خود چنین عملکردی را به ثبت رسانده که واقعاً شاهکار است. البته سیدحسین حسینی در این فصل بسیار آماده بود و در چند بازی موقعیت های تک به تک خطرناکی را مهار کرد.

دروازه‌بان سال‌های گذشته استقلال درباره عملکرد علیرضا رضایی در این دیدار تصریح کرد: رضایی دروازه‌بان خوبی است و برابر شهرخودرو با اینکه موقعیت‌های کمی روی دروازه بود، اما عملکرد مناسبی داشت. مجیدی می‌تواند در چنین بازی‌هایی به رضایی میدان بدهد زیرا حسینی همیشه آماده و در دسترس نیست و این بازیکن بسیار آینده‌دار و خوش آتیه است. البته در دیدار مقابل نساجی باید حسینی درون دروازه قرار می‌گرفت که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و جام حذفی از دست رفت.

*از بازی با سپاهان تا شهرخودرو بازیکنان استقلال اُفت عجیبی داشتند

وی در رابطه با دیدار حساس استقلال و فولاد یادآور شد: تمام بازی‌های استقلال سخت هستند زیرا تیم‌ها در انتهای فصل شناخت بالایی نسبت به دیگر دارند. شهرخودرو با اینکه در انتهای جدول بود، اما کار را برای آبی‌ها سخت کرد. بازیکنان استقلال از لحاظ فیزیکی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارند، اما از لحاظ روحی روانی نیاز است تا با آنها صحبت شود زیرا در یک هفته و بین بازی سپاهان تا شهرخودرو شاهد اُفت عجیب از سوی آنها بودیم. صحبت کردن و روحیه دادن به بازیکن بسیار بهتر از تحت فشار گذاشتن و توقع داشتن از آن‌هاست.

رشیدی در خصوص حواشی اخیر پیرامون باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: چنین مسائلی مربوط به فدراسیون، کمیته استیناف و… است، کادرفنی و بازیکنان باید با یکدیگر هماهنگ و متحد باشند و فقط کار خودشان را انجام دهند. استقلال با اختلاف ۶ امتیازی بالاتر از پرسپولیس قرار گرفته که عدد مناسبی است. استقلال با ۳ برد و یک تساوی می‌تواند به قهرمانی برسد، مجیدی مربی جوان و با انگیزه‌ای است و باید از لحاظ روحی روانی مانند یک روانشناس با بازیکنان صحبت کرده و آنها را برای ۴ مسابقه باقی مانده آماده کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *