نوری: بسیاری چشم دیدن موفقیت استقلال را ندارند/ پرسپولیس شخصیت قهرمانی ندارد که بخواهد برایش بجنگند

0:01 - 22 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۳۷۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: جام را باید برای استقلال کنار بگذارند، زیرا حتی پرسپولیس هم به اندازه استقلال شایسته قهرمانی نیست.

محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو مشهد در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال بازی خوب و منطقی را مقابل شهرخودرو به نمایش گذاشت و همانطور که پیش‌بینی کرده بودم شهرخودرو بازی تدافعی در پیش گرفت و استقلال با فشار زیادی که ایجاد کرد باعث شد مقاومت حریف از بین برود و با این پیروزی ارزشمند یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

وی افزود: بازی سختی را مقابل شهرخودرو انجام دادیم هرچند آن‌ها در قعر جدول قرار دارند، اما خطرناک ظاهر شدند. با توجه به فشارهایی که تیم استقلال وارد کرد مثل روز روشن بود که مقاومت شهرخودرو شکسته خواهد شد که البته هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم ضریب اشتباهات بازیکنان حریف بیشتر می‌شد. استقلال در نیمه دوم چندین موقعیت جدی ایجاد کرد که با بی‌دقتی بازیکنان از دست رفت. بازیکنان استقلال در این بازی خیلی زحمت کشیدند از جمله ارسلان مطهری که جنگجویانه بازی کرد و دفاع حریف را خسته کرد.

*استقلال روی نیمکت بازیکنان آماده‌ای دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال در رابطه با سبک بازی تیم فوتبال شهرخودرو تصریح کرد: شهرخودرو در این بازی در هر سه خطوط ضعیف‌تر از استقلال نشان داد و چون زورشان نمی‌رسید مجبور بودند تدافعی بازی کنند تا بتوانند از استقلال امتیاز بگیرند، زیرا آن‌ها در قعر جدول شرایط خوبی ندارند. تیم های پایین جدول به وقت کشی مقابل تیم‌های بالای جدول عادت کرده‌اند. آن‌ها می‌خواستند با وقت کشی روحیه و انرژی بازیکنان استقلال را بگیرند که تیرشان به سنگ خورد و با گل دقایق پایانی رمضانی به یک پیروزی ارزشمند دست یافتیم. اگر امتیاز این بازی را کسب نمی‌کردیم شرایطمان در جدول دشوار می‌شد. از هوادارانی که در این بازی حضور داشتند و حامی تیم بودند تشکر می‌کنم.

نوری درباره تاکتیک و تعویض‌های طلایی مجیدی عنوان کرد: استقلال روی نیمکت بازیکنان آماده‌ای دارد از جمله صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس، آرمان رمضانی و حتی آمانوف که در این دیدار به او فرصت بازی نرسید. از نظر من مجیدی تعویض های خوبی انجام داد و در این بازی نمره قبولی گرفت. زبیر نیک‌نفس بازیکن جنگنده‌ای است و آمدن او در حملات استقلال تاثیر گذاشت. استقلال توانست با ورود او میانه میدان را در اختیار بگیرد و با فشارهایی که روی دروازه شهرخودرو ایجاد کرد خط دفاعی این تیم را تسلیم کرد. رمضانی همیشه برای استقلال انگیزه داشته و در این بازی یک گل ارزشمند به ثمر رساند تا خوشحالی را به اردوی استقلال بیاورد.

*هیچ تیمی به اندازه استقلال شایسته قهرمانی نیست

وی در خصوص سرنوشت قهرمانی لیگ بیست‌و‌یکم اظهارداشت: بارها گفته‌ام که جام را باید برای استقلال کنار بگذارند، زیرا هیچ تیمی به اندازه استقلال شایسته قهرمانی نیست حتی پرسپولیس که این فصل به هیچ عنوان شخصیت قهرمانی ندارد و با شلوغ کاری قصد دارند لیگ را به هم بزنند. استقلال از تمام تیم‌ها بهتر است و تمام رکوردهای تاریخی را جا به جا کرده‌اند. تیمی که ۲۶ هفته شکست ناپذیری را ثبت کرده است بی‌شک لایق قهرمانی است. فاصله 6 امتیازی استقلال بیشتر هم خواهد شد. خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت استقلال را ندارند و همواره سعی کرده‌اند شرایط را برای این تیم سخت کنند. ما باید دست به دست هم دهیم تا قهرمانی این فصل را دلچسب‌تر کنیم، زیرا حاشیه ساختن در این مقطع کاملا بچه‌گانه است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با به جریان افتادن پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر و برگرداندن رای این پرونده تصریح کرد: پرسپولیسی‌ها همه تلاش خود را کردند تا پرونده بازیکن گابنی را بار دیگر پیش بکشند بلکه از این راه بتوانند به استقلال برسند، اما این بسیار خنده‌دار است، زیرا این رأی یکبار صادر شده و خوشبختانه تلاش برخی برای برگرداندن رأی این پرونده بی‌نتیجه بود. اگر فرض کنیم که این اتفاق هم رخ می‌داد و ۲ امتیاز از استقلال کسر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌می‌شد پرسپولیسی‌ها باز هم نمی‌توانستند به استقلال برسند. خیلی‌ها در فدراسیون با استقلال دشمنی دارند و در به جریان افتادن این پرونده دست داشته‌اند که خوشحالیم خدا جای حق نشسته و تلاش بازیکنان در این فصل بی ثمر نخواهد ماند.

*نکونام تیم یک‌دست و جنگنده‌ای ساخته

نوری در پایان در خصوص دیدار هفته‌ی آینده استقلال مقابل فولاد خوزستان در اهواز گفت: هر بازی تاکتیک های خاص خودش را دارد و استقلال مقابل فولاد نسبت به دیدار گذشته مقابل شهرخودرو متفاوت‌تر عمل خواهد کرد. به نظر من بازی سختی را با فولاد خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: نکونام تیم بسیار یک‌دست و جنگنده‌ای را ساخته است و برخلاف دیگر تیم‌ها در لاک دفاعی فرو نمی‌رود. همین موضوع باعث می‌شود تا یک بازی روان و جذاب را از دو تیم شاهد باشیم. نقطه مثبتی که استقلال در این بازی دارد این است که در اهواز هوادار استقلالی زیاد است و امیدوارم در این بازی همانند بازی های گذشته تیم را حمایت کنند تا ۳ امتیاز را بگیریم و قهرمانی را ۹۹ درصد قطعی کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *