نوازی: بازیکنان آلومینیوم فوتبال بلد هستند/ در گل‌زنی خیلی بدشانس بوده‌ایم

19:44 - 23 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۴۷۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در چند بازی مستحق باخت نبودیم، ولی فکر می‌کنم در این فرصت کم دو ماهه شرایط خوبی ایجاد کردیم

خبرگزاری میزان - محمد نوازی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی مهمی با تیم صنعت نفت داریم که در جدول رده‌بندی بالاتر از ماست. فکر می‌کنم آن‌ها تیم خوبی هستند که مربی خوبی دارند. امیدوارم بازی خوبی مانند بازی‌های گذشته نمایش دهیم. در بازی‌های گذشته آن‌هایی که فوتبالی بودند، می‌دانند که از نظر فوتبالی خوب بازی کردیم.

*در چند بازی مستحق باخت نبودیم، ولی فکر می‌کنم در این فرصت کم دو ماهه شرایط خوبی ایجاد کردیم که ان‌شاءالله ادامه داشته باشد. بازیکنان ما فوتبال بلد هستند. ان‌شاءالله در بازی فردا تماشاگر پسند بازی کنیم و سه امتیاز خانگی را کسب کنیم.

*فکر می‌کنم تا بازی با گل‌گهر هم تیم ما در خلق موقعیت خوب کار کرد، اما متاسفانه در زدن ضربه آخر به مشکل خوردیم. در این دو ماهه خیلی تلاش کردیم ولی فرصت کم بود. هم‌چنین تیم‌ها استراحت کردند، اما ما در جام حذفی بازی کردیم. به نظرم این‌ها دلایل قانع‌کننده‌ای برای الان است، اما اگر سال بعد در آلومینیوم ماندیم، قطعا این مشکل را حل می‌کنیم و تیم باید تقویت شود. این مشکلات وجود دارد و فکر می‌کنم بدشانسی هم آورده‌ایم.

*در بازی با پرسپولیس، محمد رضا آزادی همین موقعیت‌ها را به دست آورد و گل زد. فکر می‌کنم شانس هم دخیل بوده است. ان‌شاءالله در چهار بازی آخر بتوانیم دل مردم اراک و استان مرکزی را شاد کنیم.

*چهار بازی داریم که می‌توانیم نتایج قابل قبولی بگیریم. در جام حذفی شاید کسی فکر نمی‌کرد در تهران پرسپولیس را شکست دهیم، اما این اتفاق افتاد. در فینال بدشانسی آوردیم و اگر یکی از توپ‌های‌مان به گل تبدیل می‌شد، اتفاقات خوبی می‌افتاد. اتفاقات فوتبال به همین شانس‌هاست. محمد نوازی

*از زمانی که من در سال ۸۷ در اراک بازی کردم، اتفاقات بهتری افتاده است. قطعا زیرساخت‌ها پیشرفت کرده، اما از زیرساخت‌های اولیه عقب هستیم، موضوعی که در تمام ایران وجود دارد. ان‌شاءالله با تصمیمات کارخانه که مدیرعاملش تغییر کرده، در سال آینده بهتر کار کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *