کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فردا منتشر می‌شود

11:17 - 24 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۶۵۴۹
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در تاریخ 25 اردیبهشت ماه خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از 25 اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی  https://www.sanjesh.org مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ... و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و ... از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از 647 هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=7658 منتشر شده است و لذا باید داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *