بازیکنان استقلال و فولاد پس از بازی چه گفتند؟

0:23 - 25 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۷۸۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان استقلال و فولاد خوزستان پس از بازی حساس هفته بیست و هفتم صحبت‌هایی انجام دادند.

خبرگزاری میزان - بازیکنان استقلال و فولاد خوزستان پس از بازی حساس هفته بیست و هفتم که با برتری 2 بر یک شاگردان فرهاد محیدی و قهرمانی زودهنگام استقلال به پایان رسید، صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*وریا غفوری

*فکر می‌کنم استقلال امروز یک بار دیگر شخصیت خود را نشان داد و ثابت کرد که لایق قهرمانی و گرفتن جام است. هنوز یک قدم دیگر تا قهرمانی فاصله داریم، اما همانطور که آقا فرهاد گفت در 3 بازی پیش‌رو هم برای بردن به میدان خواهیم رفت. 

*هدف ما فقط قهرمانی استقلال است. شاید در هر مجموعه‌ای هزارات اتفاق رخ دهد و سلیقه‌های مختلفی وجود داشته باشد، اما شایعه هم ایجاد می‌شود و نمی‌توان جلوی آن را گرفت. خیلی از این شایعات با قصد و هدفی خاص و با جهت‌گیری‌های مشخصی از سوی افراد معلوم‌الحال ایجاد می‌شود. مهم این است که من و آقا فرهاد در یک تیم هستیم و همه ما سرباز وی هستیم. امیدوارم بتوانیم به هدف خود برسیم.

*من در جریان نیستم، اما گویا مشکلاتی برای حسین حسینی ایجاد شده بود. به هر حال طبیعی است که در چنین بازی حساسی این اتفاقات رخ دهد. بازیکن فولاد ناراحت شده بود که چرا ما خوشحالی می‌کنیم، فکر می‌کنم حرفش کمی عجیب بود.

*من یک بار قهرمانی در لیگ برتر را با سپاهان تجربه کرده بودم. برای جام امسال بسیار زحمت کشیده بودیم و فکر می‌کنم حالا نزدیک‌تر از همیشه به این جام هستیم. امیدوارم با برد در بازی آینده بتوانیم قهرمانی را تثبیت کنیم.

*همیشه موقعی که صحبت از مسائل اجتماعی و مدنی می‌شود دیگر فوتبال برای من در اولویت نیست. باید از زندگی اجتماعی و جایگاهی که دارم استفاده کنم تا حرف دل هوادارانی که با هزار بدبختی بلیت تهیه می‌کنند تا ما را تشویق کنند را بیان کنم. وقتی شرایط را می‌بینم بغض می‌کنم و ناراحت می‌شوم و کاری از دستم بر نمی‌آید

*سیدحسین حسینی

 *بازی خیلی سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌ بردیم. فولاد تیم خوبی است و در خانه‌اش بازی می‌کرد. خوشحالیم که توانستیم 3 امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم. باید ببینیم نتایج امشب چه می‌شود، اگر هم نشد هفته بعد با قدرت قهرمان می‌شویم.

*متأسفانه در دقایق آخر گل خوردیم، اما کلین شیت مهم نیست. بازیکن فولاد حق ندارد به ما بگوید خوشحالی کنیم یا نکنیم. او در حدی نیست که بخواهد این حرف‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ بزند.

*امیرحسین حسین‌زاده

*برای کسب این 3 امتیاز خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شاکریم. این برد حاصل زحمات همه بچه‌ها بود، امیدوارم این گل من باعث قهرمانی استقلال شود.

*وقتی توپ را کنترل کردم تنها راه این بود که شوت بزنم و خوشبختانه شوتی که زدم وارد دروازه شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *