درخشان: پرسپولیس بیشترین ضربه را از دروازه‌بان خورد/ صحبت از حضور برانکو و مهدوی‌کیا شایعه است

11:50 - 25 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۸۳۹۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان باعث شد تا شرایط روحی پرسپولیس دچار مشکل شود.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تا قبل از گل‌ اول سپاهان بازیکنان پرسپولیس بازی خیلی خوب و منظمی انجام دادند، اما به نظرم‌ گل نخست سپاهان پرسپولیس را غافلگیر کرد، هر چند بعد از گل اول بازیکنان تلاش کردند و برای رسیدن به‌ گل تساوی در ۴۵ دقیقه نخست حملاتی داشتند، اما این حملات خیلی زهردار نبود تا به گل ختم شود. شروع نیمه دوم‌ روی اشتباه لک دوباره گل خوردیم. وقتی تیمی 2 بر صفر عقب می‌افتد، از لحاظ ذهنی هم دچار مشکل می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به ضد حملات خطرناک سپاهان، تصریح کرد: پرسپولیس بعد از دریافت 2 گل تلاش زیادی کرد، اما‌ سپاهان هم تیم خوب و باکیفیتی است‌ که سعی کرد از گل‌های زده‌ خود حفاظت کند و همین‌ باعث شد تا در لاک دفاعی فرو رود و بازی را با همین نتیجه به‌ پایان‌ برساند. پرسپولیس در نهایت با تلاش مضاعف بازیکنان به یک‌ گل رسید و حتی می‌توانست به گل‌های بعدی هم برسد، اما باید تاکید کنم که سپاهان در ضد حملات خیلی خطرناک بود.

*با شکست مقابل سپاهان، نایب قهرمانی پرسپولیس هم به خطر افتاده

وی با اشاره به تاثیر پیروزی استقلال در روحیه بازیکنان پرسپولیس، گفت: پیروزی استقلال مقابل فولاد خوزستان و ثبت 3 امتیاز حساس این بازی برای آبی‌ها باعث شد تا شرایط روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس دچار مشکل شود. با این وجود پرسپولیس در نیمه دوم خیلی سعی کرد به‌ گل برسد، اما سپاهان موفق شد با سیستم‌ هوشمندانه‌ کادرفنی خود و نویدکیا به 3 امتیاز برسد.

درخشان با تاکید بر در خطر بودن نایب قهرمانی پرسپولیس، تصریح کرد: با شکست مقابل سپاهان، نایب قهرمانی پرسپولیس هم به خطر افتاده و باید برای حفظ جایگاه دوم در 3 بازی آینده تلاش بیشتری انجام دهند. با پایان فصل کادر مدیریتی باشگاه حتما درباره فصل آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد، زیرا صحبت از بازگشت برانکو یا حتی حضور مهدوی‌کیا تنها شایعه پراکنی است، چرا که در ابتدا باید اجازه دهند فصل تمام شود تا بعد از آن بهترین تصمیم برای فصل آینده اتخاذ شود.

* بازیکنان خارجی پرسپولیس فرم یکسانی نداشتند

وی افزود: پرسپولیس در این فصل خیلی پر فراز و نشیب بوده و اصلاً ثبات نداشت. از سوی دیگر خیلی از بازیکنانی که جذب شدند، نتوانستند توقعات کادرفنی را برآورده کنند و در بازی‌های مهم گره‌گشای تیم‌ باشند. از سوی دیگر عملکرد حامد لک به نحوی نبود که بتواند مانند فصول گذشته در دیدارهای حساس ناجی تیم شود. مهمترین موضوعی که در این فصل برای پرسپولیس گران تمام شد این بود که بیشترین ضرر را از ناحیه دروازه‌بانی متحمل شد.

درخشان در پایان با تاکید بر مصدومیت سیدجلال حسینی در شکست مقابل سپاهان، گفت: خروج سیدجلال به دلیل مصدومیت و نبود بازیکنان مناسب به دلیل آسیب‌دیدگی در عملکرد این فصل پرسپولیس تاثیرگذار بوده وگرنه اگر کادرفنی تمام بازیکنان خود را در اختیار داشت شاید نتیجه به شکل دیگری پیش می‌رفت. متاسفانه بازیکنان خارجی هم فرم یکسانی نداشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *