رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رقابت فینالیست‌های اروپا برای جذب ستاره فرانسوی؛ امباپه شاید به لیورپول برود

11:32 - 27 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۰۹۶۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
به گفته یک رسانه انگلیسی، دو تیم فینالیست لیگ قهرمانان اروپا برای خرید کیلیان امباپه با هم رقابت می‌کنند.

خبرگزاری میزان - رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس به مصاف هم خواهند رفت و حالا به گفته یک رسانه انگلیسی، دو تیم برای خرید کیلیان امباپه با هم رقابت می کنند.

رئال در تابستان قبلی برای خرید وی پیشنهاد 200 میلیون داد، اما با پاسخ منفی پی‌اس‌جی مواجه شد. امباپه تا چند هفته دیگر بازیکن آزاد خواهد بود و پیشنهادهای نجومی پایسی‌ها برای تمدید قرارداد را رد کرده و اخیرا به همراه اشرف حکیمی به مادرید سفر کرده بود.

میگل دلانی، خبرنگار ایندپندنت مدعی شده که امباپه در مورد جزئیات قرارداد با رئال به توافق نرسیده و در حال حاضر همچنان گزینه تمدید یا پی‌اس‌جی یا حتی پیوستن به لیورپول را در سر می‌پروراند. لیورپول یکی از مشتریان امباپه در سال‌های اخیر بوده و کلوپ هم به شدت به وی علاقمند است.

دلانی به این نکته اشاره کرده که مشکل اصلی مربوط به حق تبلیغات است. در حقیقت رئال به پرداخت فقط 50 درصد حق تبلیغات اصرار دارد، چرا که این قانون برای همه بازیکنان وجود دارد. وکلای امباپه می‌خواهند صد در صد حق تبلیغات را به عهده داشته باشند و حاضر نیستند که کوتاه بیایند. در حقیقت امباپه می خواهد کنترل تبلیغاتش را در اختیار داشته باشد و نمی خواهد زیر بار حرف زور در این زمینه برود.

در این شرایط قرمزهای آنفیلد می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، البته آن‌ها در صورت خرید امباپه باید درهای خروج را به روی بازیکنانی نظیر مانه و صلاح باز کنند. هر دو بازیکن تا 2023 قرارداد دارند و با رفتنشان جا برای پرداخت دستمزد امباپه باز می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *