رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک: استانداردسازی خدمات ثبتی نقش موثری در خدمات رسانی مطلوب تر به مردم دارد

11:52 - 29 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۴۵۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران بر استاندارد سازی فرآیندها و خدمات ثبتی به منظور افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد.

خبرگزاری میزان ـ حسن بابایی طی نشستی با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن تاکید بر شعار سال مبنی بر تولید، اشتغال آفرین و دانش بنیان اظهارکرد: از ابتدای سال ١٤٠١ بر اساس نامگذاري سال از سوي مقام معظم رهبری، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تشکیل شورای راهبردی شرکت‌های دانش بنیان به حمایت از این شرکت‌ها پرداخت و سعی دارد با استانداردسازی فرآيندهاي مرکز مالکیت معنوی و اداره كل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری شرایط فعالیت این شرکت ها را تسهیل کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات  متعدد مالکیت فکری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ثبت برندها ، علایم تجاری – صنعتی و ثبت اختراع از رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برای بازدید از این مرکز دعوت به عمل آورد تا از نزدیک در جریان مستقیم ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و هوشمند به مراجعان قرار گیرد.

مهدی اسلام‌ پناه، رئیس سازمان ملی استاندارد ايران نیز در ادامه با اشاره به رویکرد تحولی سازمان استاندارد گفت: سازمان ثبت اسناد و املاك كشور یکی از سازمان های تاثیرگذار در کشور است و ما امید داریم با ایجاد شرایط همکاری و تعامل دو جانبه بتوانیم مستند به ماده ٣ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ٩٦/١٠/٢ مجمع تشخيص مصلحت نظام نظارت بیشتری بر استانداردسازی خدمات داشته باشیم.

در انتها مقرر شد در اسرع وقت تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان ملی استاندارد ایران در راستای دستیابی به اهداف مشترک و اجرای برنامه ها و سیاست های عالی نظام منعقد شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *