خطیب جمعه اردبیل : ‏از دستگاه قضائی به خاطر مدیریت شایسته در رعایت احترام افراد در هفته اخیر تشکر می کنم

21:44 - 30 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۶۰۹۱
امام جمعه اردبیل گفت: ‏از دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و امنیتی به خاطر مدیریت شایسته در رعایت حرمت و احترام افراد در هفته اخیر و مخصوصاً از همکاری بسیار شایسته اهالی مکرم استان صمیمانه تشکر می کنم.

خبرگزاری میزان – آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل ضمن بیان اینکه دولت با نظارت بر بازار از بالا رفتن قیمت کالاها جلوگیری کند، اظهار کرد: از دولت می‌خواهم این اجناس را به وفور وارد بازار کرده و دستگاه‌های نظارتی مربوطه نیز باید با جدیت تمام قیمت این کالاها را کنترل کنند.

وی همچنین افزود: از ملت عزیز هم می‌خواهم بیش از نیاز خود این گونه کالاها را در خانه انبار نکنند، بی‌صبرانه منتظر اقدامات دولت در خصوص این کالاها هستیم، زیرا اگر این‌ها کنترل نشوند اقدامات خوب دولت هم زیر سوال خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: از دولت در این خصوص تشکر می‌کنیم که از ثروت ملت ما صیانت کامل کرد، اما یک نکته مهم داریم و آن اینکه با اجرای این طرح مهم اقتصادی قیمت اجناس غیریارانه‌ای بالا رفته و ملت ما را نگران ساخته است و نظارتی هم بر آن نیست در حالی که اجرای طرح اقتصادی ربطی به آنها ندارد.

وی همچنین در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه گفت: از دستگاه قضائی و از نیروی انتظامی و امنیتی به خاطر مدیریت شایسته در رعایت حرمت و احترام افراد در هفته اخیر و مخصوصاً از همکاری بسیار شایسته اهالی مکرم استان صمیمانه تشکر می‌کنم برخورد کریمانه با معترضین از طرف دستگاه‌های مسؤول امنیت جداً جای تحسین است.

خطیب جمعه اردبیل با بیان اینکه طرح اخیر اقتصادی دولت صیانت از ثروت ملت ما را موجب می‌شود، تصریح کرد: اتفاقات اقتصادی کشورهای همسایه که در هفته گذشته رخ داد، نشان داد که ایران در واقع برای کشورهای همسایه یارانه می‌داد! متاسفانه هشت سال تمام ما به آن‌ها یارانه دادیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *