وزیر کار: همه افراد واجد شرایط یارانه دریافت می‌کنند

17:12 - 31 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۷۶۱۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پرداخت یارانه به همه متقاضیانی که در فهرست دریافت قرار نگرفته و در سامانه اعلام شده اعتراض خود را ثبت کرده‎اند، در دستور کار دولت قرار گرفته است.


خبرگزاری میزان - حجت الله عبدالملکی گفت: پرداخت یارانه به همه متقاضیانی که در فهرست دریافت قرار نگرفته و در سامانه اعلام شده اعتراض خود را ثبت کرده‎اند، در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برای دو گروه یارانه واریز نشده که دسته اول کسانی هستند که یارانه نمی‌گرفتند و این افراد می توانند برای دریافت یارانه در سامانه اعلام شده ثبت نام کنند و سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت نام را شروع کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: گروه دوم کسانی هستند که در گذشته یارانه دریافت می‌کردند ولی در این دوره از پرداخت یارانه به عنوان دهک دهم شناسایی شدند و یارانه آنها واریز نشد و این افراد در صورت اعتراض و ثبت درخواست در سامانه‌های اعلام شده و تایید استحقاق، یارانه دریافت خواهند کرد.

عبدالملکی تاکید کرد: تقاضای هموطنان در سامانه‌های مربوطه در حال بررسی است و این بررسی زمان‌‎بر و حدود یک ماه زمان می‌برد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *