رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خط کشتیرانی مستقیم باری و مسافری بین ایران و عمان

22:57 - 01 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۷۹۵۸۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به عمان گفت: توافقاتی با وزیر حمل و نقل عمان در زمینه حمل و نقل دریایی, هوایی و جاده ای صورت گرفته است که این توافقنامه فردا در حضور روسای جمهور دو کشور به امضا خواهد رسید.

خبرگزاری میزان- رستم قاسمی در گفت و گو با خبر 21 در تشریح جریان سفر خود به عمان در آستانه سفر رئیس جمهور به این کشور اظهار داشت: امروز بعداز ظهر وارد عمان شدیم و با توجه به اینکه رئیس جمهور فردا وارد این کشور خواهد شد, توافقاتی را با وزیر حمل و نقل عمان در زمینه حمل و نقل دریایی, هوایی و جاده ای داشتیم که این توافقات فردا در حضور روسای جمهور دو کشور امضا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این سفر, توافقات پیش بینی شده در حضور روسای جمهور دو کشور به امضا خواهد رسید, ادامه داد: موضوعات بسیار خوبی در دستورکار این سفر است به خصوص در حوزه حمل و نقل تفاهم نامه خط کشتیرانی باری و مسافری بین دو کشور به امضا خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در بخش هوایی نیز توافق شده خطوط پروازی میان چند استان از کشورمان به عمان برقرار شود  و در بخش جاده ای هم توافق شده که عمانی ها بتوانند در توافقنامه عشق آباد حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *