رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان قزوین: در خصوص هنجارشکنی در حسینیه امینی های قزوین پرونده قضایی تشکیل شد

23:21 - 01 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۷۹۵۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل پرونده قضایی علیه هنجارشکنان در حسینیه امینی های قزوین خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ محمد قاسمی در تشریح این خبر گفت: طی روزهای اخیر تصاویر و فیلمی در فضای مجازی از رفتارهای هنجارشکنانه در حسینیه امینی های قزوین در فضای مجازی منتشر گردید که موجب جریحه دار شدن عفت عمومی شد.

وی افزود: بر این اساس دادستان به عنوان مدعی العموم پیگیری و برخورد با خاطیان و مسببان این امر را در دستور کار خود قرار داد و از سوی دیگر با توجه به موقوفه خاص و تاریخی بودن مکان، اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین به عنوان متولیان امر بلافاصله در قضیه ورود کرده و ضمن تقبیح این اقدام، در نهایت طی بیانیه‌ای قول پیگیری موضوع را دادند.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: یوم جاری حسب شکایت اداره اوقاف، تولیت این حسینیه تحت تعقیب قرار گرفت و علیه وی، پرونده قضایی تشکیل شد و شناسایی عوامل تهیه و انتشار فیلم هنجارشکنانه در دستور کار قرار گرفت.

قاسمی ادامه داد: با توجه به اینکه این پرونده در مراحل اولیه تحقیقات مقدماتی است، لذا جزئییات و ادامه روند رسیدگی از طریق روابط عمومی دادگستری استان قزوین به اطلاع اصحاب رسانه و مردم شریف قزوین خواهد رسید و مطمئناً با مسببان و متخلفان در هر مقام و موقعیت، قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان قزوین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *