رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عموزاد: نسبت به مسابقات نروژ باتجربه‌تر شده‌ام/ هدفم کسب مدال مدال در صربستان است

10:59 - 02 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۰۰۶۹
ملی پوش وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد، هدفش در سال جاری را کسب مدال در مسابقات قهرمانی جهان در صربستان عنوان کرد.

خبرگزاری میزان - رحمان عموزاد ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: از 2 روز پیش دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات جهانی آغاز شده، تمرین‌ها به صورت سنگین و فشرده دنبال می‌شود تا با آمادگی 100 درصدی راهی صربستان شویم.

عموزاد که رقابت‌های صربستان دومین تجربه‌اش در رده بزرگسالان قهرمانی جهان است، افزود: نسبت به مسابقات نروژ باتجربه‌تر شده‌ام و تمام تلاشم را می‌کنم که در مسابقات جهانی صربستان مدال بگیرم و دل مردم ایران شاد کنم.

ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد که ماه گذشته در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال طلا رسید، با اشاره به وضعیت آمادگی‌اش، تصریح کرد: پس از شرکت در مسابقات قهرمان کشوری و آسیایی مغولستان، آمادگی خوبی دارم و امیدوارم با تمریناتی که در اردوهای پیش رو انجام می‌دهم، در اوج آمادگی به مسابقات جهانی اعزام شوم.

عموزاد در پایان با اشاره به امکانات مناسبی که برای تمرینات و اردوها توسط فدراسیون شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به تلاش‌هایی که صورت گرفته، در شرایط خوبی تمرین می‌کنیم و جا دارد از مدیریت فدراسیون که تلاش می‌کنند کشتی‌گیران در بدون دغدغه و بهترین شرایط تمرین کنند، تشکر کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *