رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دین‌محمدی: عملکرد دفاعی استقلال فوق‌العاده بوده/ بازی با مس از آلومینیوم هم سخت‌تر است

0:35 - 03 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۰۹۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با اینکه قهرمان شده، انگیزه‌ خود را حفظ کرده است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بازی مس رفسنجان مقابل استقلال اظهار داشت: شک نکنید که این بازی از دیدار با آلومینیوم هم سخت‌تر است. آنها برای کسب جایگاه بهتر در لیگ برتر تلاش می‌کنند و فاصله‌شان با تیم چهارم جدول خیلی کم و تنها یک امتیاز است. می‌توانند با یک بُرد خودشان را تا رده چهارم در صورت نتیجه نگرفتن سایر تیم‌ها بالا بکشند،‌ بنابراین قطعاً با تمام توان و نیرو به میدان می‌آیند. این نشان می‌دهد استقلال بازی خیلی سختی مقابل مس رفسنجان دارد. مس در فصل جاری خیلی خوب هزینه کرده و تا به الان هم نتایج خوبی به دست آورده‌اند.

وی افزود: بازی سخت و دشواری پیش‌روی استقلال مقابل مس رفسنجان است، اما امیدوارم شاگردان مجیدی با امتیاز از رفسنجان به خانه برگردند. استقلال با اینکه قهرمان شده، انگیزه‌ خود را حفظ کرده است. امیدوارم استقلال بتواند این ۲ بازی باقی‌مانده خود را هم بدون باخت سپری کند تا بتواند یک رکورد تاریخی را ثبت کند. البته شاید وضعیت ارتفاعی رفسنجان روی روند بازیکنان استقلال تاثیرگذار بگذارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال عنوان کرد: استقلال باید در این 2 بازی باقی‌مانده با نفرات اصلی‌اش به میدان بیاید و کار خود را بدون باخت تمام کند و رکوردی تاریخی از خودش باقی بگذارد. مس رفسنجان تیم جوانی است که تلاش می‌کنند خودشان را نشان دهند. البته فکر نمی‌کنم استقلال به تیمی ببازد و امیدوارم در پایان کار شاهد موفقیت استقلال در این 2 بازی باقی‌مانده باشیم.

دین‌محمدی درباره اینکه دلایل موفقیت این تیم را در چه زمینه‌هایی می‌بیند، گفت: به نظرم بخش دفاعی استقلال در این فصل خیلی فوق‌العاده بود البته موضوعی که بیشتر از همه اهمیت دارد اینکه تمام بازیکنان خیلی خوب در کار دفاعی مشارکت می‌کنند و این خودش موضوعی ارزشمند است. همچنین از موقعیت‌هایی که نصیب‌شان می‌شد برای رسیدن به گل استفاده می‌کردند. فوتبال بازی گروهی است و در این بخش بازیکنان استقلال خیلی خوب یکدیگر را تغذیه می‌کردند.

وی درباره اینکه نقش مجیدی و دستیارانش را در این قهرمانی چگونه دید، اظهار داشت: تأثیر مجیدی و کادرفنی او در قهرمانی استقلال خیلی زیاد بود و عملکرد خوبی داشتند. نباید از مدیریت باشگاه هم گذشت که آرامش را به کادر فنی و بازیکنان داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *