مالک و پیمانکار اصلی ساختمان متروپل در محل حادثه فوت کرده است

22:29 - 03 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۳۳۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان استان خوزستان با بیان اینکه مالک و پیمانکار اصلی ساختمان متروپل در محل حادثه فوت کرده است، گفت: هویت متوفی توسط اداره تشخیص هویت نیروی انتظامی استان تائید شده است لذا شایعات در خصوص زنده بودن ایشان کاملا تکذیب می شود.

خبرگزاری میزان_ صادق جعفری چگینی در گفت و گو‌ با خبر ۲۱ ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان، گفت: در پی وقوع حادثه و در اجرای دستور دادستان کل کشور، از دیروز در شهرستان آبادان مستقر هستیم و اقدامات اولیه قضایی در جهت برخورد با عاملین، مسببین و متخلفین در اجرای پروژه انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۱ نفر از عوامل دخیل در این حادثه بازداشت شدند که بازداشت شدگان شامل شهردار فعلی آبادان و سه شهردار سابق و نیز تعدادی از کارکنان شهرداری و ناظران این پروژه هستند.

دادستان استان خوزستان افزود: مالک و پیمانکار اصلی ساختمان متروپل که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی نیز صادر شده بود‌، در زمان ریزش ساختمان در محل حضور داشته و در جریان این حادثه جان خود را از دست داده است.

جعفری با بیان اینکه شایعات در خصوص زنده بودن ایشان کاملا تکذیب می شود، گفت: تشخیص هویت متوفی توسط اداره تشخیص هویت نیروی انتظامی استان تائید شده و خانواده متوفی هم، جسد ایشان را شناسایی کرده اند.

وی با بیان اینکه این پروژه به صورت مشارکتی بین شهرداری و ‌پیمانکار اجرا می شده، گفت: تحقیقات اولیه در رابطه با مسببین این حادثه در حال انجام است و با افراد دیگری هم که در موضوع دخیل باشند برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *