وحیدی: عملیات امداد و نجات حادثه متروپل آبادان با قوت ادامه دارد/ تعداد فوتی ها به ۱۴ نفر رسیده است

22:45 - 03 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۳۴۲۰
وزیر کشور با بیان اینکه عملیات امداد و نجات و آواربرداری حادثه متروپل آبادان با قوت ادامه دارد گفت: سازه های ناپایدار در محل حادثه، حساسیت کار را بسیار بالا می برد لذا نمی توان پیش بینی کرد عملیات آواربرداری چه زمانی پایان خواهد یافت.

خبرگزاری میزان _ احمد وحیدی در گفت و گو با خبر ۲۱ با بیان اینکه عملیات امداد و نجات و آواربرداری حادثه متروپل آبادان با قوت ادامه دارد، گفت: در حال حاضر تلاش می شود به زیرزمینی که احتمال دارد تعدادی از هموطنان در آنجا محبوس باشند راه پیدا کنیم و احتمالا نیروهای امدادی تا ساعات آینده به این نقطه راه خواهند یافت.

وی ادامه داد: وجود سازه های ناپایدار، حساسیت کار امدادرسانی و آواربرداری را بسیار بالا می برد لذا کار با احتیاط و‌ حساسیت بیشتری دنبال می شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه کار آواربرداری، یکسره تا صبح ادامه خواهد داشت،‌ افزود: از همه شهروندان درخواست داریم در محل حادثه حضور پیدا نکنند و‌ اجازه دهند مجریان عملیات به ویژه آتش نشانی بتوانند با خیال آسوده تری اقدامات خود را انجام دهند.

وحیدی اعلام کرد: تا این لحظه تعداد فوتی های این حادثه به ۱۴ نفر رسیده است و تعداد مصدومان نیز ۳۲ نفر بوده که ۲۹ نفر بهبود پیدا کردند و از بیمارستان خارج شدند و ۳ نفر دیگر هنوز در بیمارستان هستند.

وی در پایان اظهار داشت: به دلیل وجود سازه های ناپایدار در این ساختمان، کار آواربرداری و امداد رسانی با حساسیت و دقت بیشتری دنبال می شود لذا نمی توان پیش بینی کرد عملیات آواربرداری چه زمانی پایان خواهد یافت

انتهای پیام/


برچسب ها: وزیر کشور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *