انتظاری: درویش کار خاصی برای پرسپولیس نکرده/ قهرمانی را دو دستی تقدیم استقلال کردیم

0:10 - 04 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۳۴۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل‌محمدی باید در کارش بازنگری داشته باشد زیرا در این فصل از نظر بدنی شادابی خوبی نداشتیم.

سهراب انتظاری در گفت‌وگو با میزان، درباره اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: با اتفاقاتی که در تبریز رخ داد به نظرم بازیکنان از نظر روحی روانی دچار مشکل شدند؛ خداراشکر بازیکنان پرسپولیس آسیب ندیدند. این اتفاق در هیچ کجای دنیا طبیعی نیست و مختص فوتبال ما شده و این مساله خیلی بد است. بالاخره هر چه نباشد این بازیکنان خانواده دارند و اگر این سنگ‌ها به سر صورت برخورد می‌کرد، چه کسی جوابگوی آن‌ها بود.

وی‌ ادامه داد: جالب‌تر این است که مسئولان تبریز این اتفاقات را قبول ندارند و حتی عذرخواهی ساده هم از مردم شریف ایران نکرده‌اند. طبیعتاً مسئولان باشگاه تراکتور باید این کار نادرست بپذیرند چون این اتفاقات از طرف آنها بوده است. در تعجبم عذر بدتر از گناه آورده‌اند. امیدوارم پس از آن اتفاقات وحشتناک بازیکنان ریکاوری خوبی کرده باشند.

*شهرخودرو‌ با چنگ و دندان برای گرفتن امتیاز می‌آید

انتظاری در مورد بازی با شهرخودرو گفت: به نظرم تیم مشهدی چیزی برای از دست دادن ندارد و اگر پرسپولیس ببرد سقوط شاگردان سیدعباسی حتمی است. آنها با چنگ دندان می‌آیند تا امتیاز بگیرند. امیدوارم بازی خوبی باشد و پرسپولیس 3 امتیاز بگیرد و از همه مهم‌تر دچار مصدومیت نشوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه عملکرد این تیم را تا الان چطور دیده است، گفت: از دید من که پیگیر تیم محبوبم هستم، به نظرم یحیی و کادرش و بازیکنان نمره قبولی گرفته‌اند. درود به شرافت آنها زیرا با یک شرایط بد وارد لیگ شدیم، آن هم پس از شکست مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا وارد کوران لیگ برتر شدیم. بیراهه نیست، شرایط از نظر جذب بازیکن مهیا نبود و در کنار آن پنجره بسته و مشکلات عدیده مالی و مدیریتی تمام این موارد دخیل بود. البته با پشت سر گذاشتن این مشکلات، پرسپولیس رفته رفته شکل بهتری به خود گرفت و نتایج خوبی هم کسب کرد هر چند تا نیم فصل باشگاه مدیرعاملی نداشت.

*تمام لیگ بسیج شدند تا پرسپولیس قهرمان نشود

انتظاری تصریح کرد: به نظرم درویش از زمان وردش کار خاصی برای ما انجام نداده است، در صورتی که باید مدیرعامل 4 بازیکن سطح بالا به تیم وارد می‌کرد تا آنها انرژی و پالس مثبت به پرسپولیس تزریق کنند، اما این کار صورت نگرفت. به نظرم خریدهای خارجی ناموفق بودند و زیاد به کار پرسپولیس نیامدند و دردی از تیم دوا نکردند.

وی ادامه داد: تمام لیگ بسیج شدند تا پرسپولیس قهرمان لیگ نشود. قهرمانی دست خودمان بود، اما آن را 2 دستی تقدیم به استقلال کردیم. به نظرم اگر در دربی استقلال را می‌بردیم کل داستان لیگ تفاوت می‌کرد، اما متاسفانه بازی برده را با تساوی عوض کردیم. پس از آن بود که تیم رقیب با شرایط بهتری را دنبال در پایان به قهرمانی لیگ دست یافت.

*مربی خارجی به درد پرسپولیس نمی‌خورد

انتظاری درباره فصل آینده پرسپولیس و پولی که اکنون به آنها تزریق شده است، بیان کرد: الان که پول آماده و در اختیار مسئولان باشگاه است باید در ابتدای امر مدیریت باشگاه وضعیت سرمربی تیم را مشخص کند، هر چند احتیاجی به فکر کردن نیست چرا که یحیی باید بماند. اگر قرار بر جذب مربی خارجی است او چندان برای تیم کارآمد نخواهد بود زیرا تا بخواهد بازیکنان را بشناسد بیشتر فصل از دست رفته است. گل‌محمدی جزو مربیان باتجربه است که کارنامه خوبی هم دارد. یحیی باید بازنگری در خود داشته باشد زیرا از نظر بدنی شادابی خوبی نداشتیم. بهتر است دستیار و بدنساز خارجی به تیم بیایند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ کسی بهتر از یحیی نیست. او در پرسپولیس با تجربه شده و خیلی خوب به تیم اشراف دارد. آن چیزی که مشخص است اینکه تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. برای فصل آینده قطعاً باید بازیکن بزرگ بگیریم تا بتوانیم دوباره در لیگ چهره یک تیم مدعی را داشته باشیم. در این فصل در بیشتر مواقع هواداران با نداری و بی پولی ساختند. این هواداران مستحق بهترین‌ها هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فصل نقل و انتقالات باید دست مربی باز باشد تا بازیکنانی که او مدنظر دارد جذب شود. یک بار برای همیشه باید برای سرمربی بازیکنانی که می‌خواهد را جذب کنند. با وجود نداری خیلی اتفاقات خوب از سمت کادرفنی صورت گرفته است. ابتدا باید ابزار برای مربی در ابتدای فصل فراهم شود و در نیم فصل نتایج او و تیمش را آنالیز کنند که چگونه بوده است. حق یحیی و بازیکنان این نیست برای انتقاداتی که به آنها وارد است. معتقدم مزایای یحیی بیشتر از معایب او است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *