رجبی: استقلال ثابت کرد قهرمانی برازنده‌اش است/ شاگردان مجیدی بازی هوشمندانه‌ای مقابل مس به نمایش گذاشتند

0:36 - 04 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۳۵۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شاگردان مجیدی بازی هوشمندانه‌ای را مقابل مس به نمایش گذاشتند.

رضا رجبی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: استقلال این بازی را خوب شروع کرد چون می‌دانست مسی ها در زمین خودشان خوب پاسکاری، فضاسازی و موقعیت‌سازی می‌کنند، ولی با فشار روی صاحب توپ اجازه این کار را به حریف ندادند.

وی‌ ادامه داد: فاصله ۳ خطوط استقلال در این دیدار فوق‌العاده عالی بود و توپ از هر خطی که عبور می‌کرد خط بعدی روی صاحب توپ فشار وارد می‌کرد و بازپس‌گیری توپ به خوبی انجام می‌شد. بازی در نیمه اول تقریباً پایاپای بود و موقعیت چندانی ایجاد نشد. استقلال هنوز نباختن برایش خیلی مهم بود تا بتواند این رکورد را جاودانه کند. به همین دلیل نیم‌نگاهی به مراقبت از سازمان دفاعی داشت تا این مهم را به بهترین نحو انجام دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: نیمه دوم هر دو تیم به خاطر فشردگی بازی، مقداری فشار و پرس را کمتر کردند. خلاقیت می‌توانست در این دیدار گره‌گشا باشد که حسین‌زاده به خوبی از پس این کار برآمد و ثابت کرد این موضوع چقدر‌ مهم است و با عبور از سمت چپ و مدافعان کناری به خوبی گلزنی کرد. در ادامه هم کنترل بازی دست استقلال بود، البته مس رفسنجان موقعیت‌هایی داشت که به خاطر شرایط میزبانی‌اش طبیعی بود. شاگردان‌ ربیعی تا اینجا عملکرد خوبی داشتند، اما حسین‌زاده در ادامه باعملکردی فوق‌العاده موفق به گلزنی دوباره شد تا امید رفسنجانی ها ناامید شود.

رجبی ادامه داد: حریف در ادامه چند موقعیت نصفه و نیمه داشت، اما کنترل بازی توسط بازیکنان استقلال به خوبی انجام شد. تعویض‌های‌ مجیدی در این مسابقه عالی بود و در نهایت استقلال به حقش که ۳ امتیاز بود رسید. شاگردان مجیدی بازی هوشمندانه‌ای را مقابل مس به نمایش گذاشتند. هر ۳ خطوط بسیار هماهنگ بودند و فاصله‌ها به صورت استاندارد رعایت می‌شد. استقلال در یک شب خوب موفق شد ۳ امتیاز حساس این مسابقه را بدست بیاورد و گام به هفته آخر و جشن قهرمانی مقابل نفت مسجدسلیمان بگذارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این شکست چیزی از ارزش‌های مس کم نکرد، اما استقلال یکی از بهترین بازی‌های فصلش را به نمایش گذاشت، بسیار باتدبیر و با حوصله و با برنامه کار کرد و نشان داد قهرمانی حق‌ واقعی استقلال است و این لیاقت را داشت تا بعد از سال‌ها این عنوان را به هوادارانش تقدیم کند. امیدوارم این آمار شکست‌ناپذیری استقلال هم تا پایان فصل پابرجا بماند و در تاریخ ثبت شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال رضا رجبی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *