منافی: شهرخودرو انتحاری بازی می‌کند/ بازیکنان جایگزین خوبی در پرسپولیس جذب نشدند

0:45 - 06 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۴۴۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانی که به تیم اضافه شدند در مواجه با آنهایی که از تیم رفته بودند سطح فنی پایین‌تری داشتند.

جواد منافی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و بازی با شهرخودرو اظهار داشت: بازی آسانی نیست و درست مانند آنها شرایط پرسپولیس هم به شکلی است که در لیگ و جام حذفی قهرمان نشده و به همین دلیل محکوم است برای کسب 3 امتیاز تلاش کند تا امیدوار به حفظ رده دومی باشد. تیمی که در حال سقوط است تلاش خود را می‌گذارد تا به امتیاز برسد، چون آخرین فرصت آنهاست برای اینکه امیدوار به بقا در لیگ باشند.

وی افزود: آنها برای کسب امتیاز به تهران آمده‌اند و تلاش می‌کنند با سیستمی که کادرفنی آنها در نظر گرفته بازی انتحاری به نمایش بگذارند و به همین دلیل پرسپولیس باید هوشمندانه بازی کند و اگر بازیکنان پرسپولیس در دقایق ابتدایی بله گل برسند در ادامه خیلی راحت و مسلط‌تر بازی را دنبال خواهند کرد. به نظرم کسب 3 امتیاز دور از دسترس نیست به شرطی که بازیکنان پرسپولیس با تمرکز بالا وارد زمین شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: در فصل جاری بازیکنان پرسپولیس از موقعیت‌هایی که نصیب‌شان می‌شد استفاده نمی‌کردند و بروز اشتباهات متعدد منجر به این شد تا در برخی دیدارها گل‌هایی دریافت کنند که دور از تصور بود. عامل دیگر این بود که دروازه‌بان‌های پرسپولیس مانند فصول گذشته دارای ثبات نبودند. همچنین تعلل در انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و خیلی موارد دیگر دست به دست هم داد تا پرسپولیس از روزهای اوج خود فاصله بگیرد.

منافی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که به تیم اضافه شدند در مقایسه با آنهایی که از تیم رفته بودند سطح فنی پایین‌تری داشتند. مسلماً کادرفنی برای سال آینده باید نفرات تأثیرگذار بیشتری را به تیم وارد کند تا بخصوص‌ مشکلات گلزنی را حل کنند. در هر صورت بازیکنانی هم که از قبل در ترکیب تیم حضور داشتند در حد و اندازه خودشان نبودند و مفید ظاهر نشدند. برای فصل آینده باید تغییرات اساسی در بدنه تیم صورت بگیرد و بازیکنانی به خدمت تیم در بیایند تا با کمک آنها پرسپولیس بتواند در لیگ برتر، جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا شانس داشته باشد وگرنه برای سال آینده همین شرایط بخواهد پایدار باشد نباید امید داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *