دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری شهرستان چابهار افتتاح شد

13:07 - 05 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۵۱۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس دادگستری شهرستان چابهار افتتاح شد.

خبرگزاری میزان- دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس دادگستری شهرستان چابهار، دادستان این شهرستان ، مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری ، مدیرکل امور بانوان استانداری استان سیستان و بلوچستان و مسئولان ادارات چابهار و فعالان عرصه بانوان شهرستان چابهار افتتاح شد.

مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم گفت: کودکان و زنان در جامعه در معرض آسیبهای اجتماعی بیشتری قرار می‌یگیرند و نیازمند حمایت هستند.

مریم ستوده ملاشاهی افزود: کودکان و زنان آسیب دیده پناهگاهی ندارند و نمی دانند که چگونه می توانند از حقوق و امورات زندگی خودشان دفاع کنند.

مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری افزود: دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان با هدف حمایت از کودکان و زنان بد سرپرست وبی سرپرست راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: زنان و کودکان در این دفتر مشاوره خانوادگی، روان پزشکی و مشاوره حقوقی دریافت خواهند کرد و نیز سایر امور آن‌ها پیگیری می شود و امیدواریم این دفتر در سایر شهرهای استان نیز بزودی راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: چابهار حقوق زنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *