رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فریبا: بازیکنان استقلال به شکست‌ناپذیری‌ باور دارند/ تمدید قرارداد بازیکنان اصلی اولویت باشد

0:16 - 06 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۵۱۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال می‌تواند رکورد تاریخی را در فوتبال ایران بر جای بگذارد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، در خصوص ارزیابی خود از پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی قشنگ و پر ماجرایی به لحاظ تاکتیکی، صحنه گل و همچنین کارهای فیزیکی بود. اصولاً تیم‌های ربیعی خیلی خوب، تاکتیکی و با انگیزه هستند با این که ستاره خاصی در ترکیب خود ندارند، اما ایده‌آل بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: نیمه اول بازی دست تیم میزبان بود و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه استقلال شکل دادند هر چند استقلال هم چند موقعیت خوب برای رسیدن به گل داشت که مهم‌ترین آن ضربه حسین‌زاده بود که با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد. نیمه دوم استقلال سوار بازی شد و توپ و میدان را در اختیار گرفت و حاصل این اتفاق 2 گل زیبا که هر کدام از آن یکی زیباتر بودند.

فریبا تصریح کرد: البته استقلال شانس بیشتری برای رسیدن به گل‌های بیشتر را هم داشت مانند ضربه سر آرمان رمضانی و حتی شوت‌های از راه دور که تبدیل به گل نشد تا در نهایت بازی با این 2 گل به اتمام برسد. تعویض‌های فرهاد مجیدی نشان داد تمام بازیکنان در یک لول هستند چرا که توانستند خوب بازی کنند و چیزی که از همه مهم‌تر بود تلاش وصف ناپذیر بازیکنان استقلال برای رسیدن به گل بود. انگیزه نباختن هم در بین ساق‌های بازیکنان استقلال بسیار مشهود بود و شکست‌ناپذیری را باور دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال عنوان کرد: ان‌شاءالله شاگردان مجیدی با همین دست فرمان جلو بروند تا بتوانند رکوردهایی تاریخی در فوتبال ایران بر جای بگذارند تا علاوه بر عنوان قهرمانی بتوانند جام طلایی را هم توسط وریا غفوری بالای سر ببرند. تبریک به هواداران، بازیکنان و همچنین کادرفنی که یک سال عالی را کنار هم سپری کردیم و تمام این موارد دست به دست هم داد تا استقلال بتواند با عملکردی عالی و استثنایی به قهرمانی لیگ برسد. انگیزه‌ و یکدلی که بین بازیکنان استقلال وجود دارد باعث شد که همه به فکر موفقیت و نباختن باشند. تیمی که روی دور برد باشد، سخت امتیاز می‌دهد. ان‌شاء‌الله در دیدار هفته پایانی رکورد شکست‌ناپذیری که هواداران منتظرش هستند، ادامه پیدا می‌کند تا فصل، فوق‌العاده برای استقلال به پایان برسد.

فریبا در خصوص اینکه استقلال برای فصل آینده باید چگونه تیم خود را تقویت کند، گفت: موضوع مهم اینست که باید قرارداد بازیکنان موثر و اصلی تیم تمدید شود و در اولویت باشد، هر چند خیلی از بازیکنان تمایل به ماندن در استقلال دارند. بعد از تمدید قرارداد باید کادرفنی در صورت جدایی برخی بازیکنان، تصمیم به جذب چند ستاره بگیرند تا از نظر فنی توانمند و یک سر و گردن بالاتر باشند. از نظر من خرید یک مهاجم چهارچوب شناس و ششدانگ برای تیم لازم است تا بتواند در 3 جبهه برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنند. امیدوارم تلاش بازیکنان در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا منجر به حک شدن ستاره سوم روی پیراهن استقلال در آسیا شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *