معاون قضایی دادستان کل کشور: یزد سومین استان پای کار برای حمایت از تولید و اشتغال است

14:31 - 05 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۵۴۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون دادستان کل کشور گفت: یزد سومین یا چهارمین استانی است که برای حمایت از بخش خصوصی، تمام قد پای کار است و این اتفاق خوبی در حوزه اقتصادی است.

خبرگزاری میزان_ سعید عمرانی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی یزد با اشاره به تعهد و تعقلی که در بخش خصوصی وجود دارد، بیان کرد: معتقدم با کمک بخش خصوصی توانمند، می توان همه مشکلات کشور را حل کرد.

وی افزود: از مشکلات بخش خصوصی مطلع هستیم، بخش خصوصی به اعتماد، سرمایه گذاری و حمایت نیاز دارد و نباید در مسیر آنها سنگ اندازی شود.

عمرانی تأکید کرد: در حوزه تولید و سرمایه گذاری کسانی که سرمایه خود را صرف تولید کرده اند، یعنی وابسته به این آب و خاک است و باید از از او حمایت شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه کرد: وظیفه ذاتی قوه قضاییه رسیدگی به مسائل سرمایه گذاری نیست اما با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب، ما در کنار بخش خصوصی هستیم و برای حل مشکلات آنها تلاش می‌کنیم.
عمرانی تصریح کرد: یزد سومین یا چهارمین استانی است که در حمایت از بخش خصوصی پای کار است و کمتر مشکلی وجود داشته که در استان حل نشود و به تهران ارجاع شود که این خود نشان از ارتباط خوب صنعت با دستگاه قضایی یزد دارد.

وی اظهار کرد: معتقدم باید حتی تنظیم بازار به بخش خصوصی سپرده شود و دستگاه های حاکمیتی تنها به نظارت بپردازند.

عمرانی تاکید کرد: اگر در تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال کار جدی شود، آمار سرقت و طلاق کاهش می یابد زیرا مباحث اقتصادی علتی تاثیرگذار در مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه کرد: این برهه برای همه ما یک دوره امتحان است و به رغم همه مشکلاتی که وجود دارد، اینکه می توانیم به مشکلات خود رسیدگی کنیم، جای شکر دارد..

بیشتر بخوانید:

دادستان سمنان از زندان مرکزی این استان بازدید کرد

انتهای پیام/



برچسب ها: قوه قضاییه یزد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *