رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماجرای پناه آوردن تولیدکنندگان فولاد به قوه قضاییه درپی بخشنامه ضد تولید وزارت صمت در دولت قبل

14:34 - 05 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۵۵۲۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
عضو هیئت رئیسه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به پناه آوردن تولیدکنندگان فولاد به قوه قضاییه درپی بخشنامه ضد تولید وزارت صمت در دولت قبل گفت: در حال حاضر عملکرد قوه قضاییه بسیار اقتصادی‌تر است و نگاه تخصصی‌تری در رابطه با حمایت از تولیدکنندگان دارد.

خبرگزاری میزان - عضو هیئت رئیسه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ضمن اشاره به ممنوعیت صادرات سنگ آهن ر دولت قبل توسط معاون وزیر صمت، بیان کرد: معاون وزیر صنایع در دولت گذشته در بخشنامه‌ای داد و در آن به ممنوعیت صادرات سنگ آهن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه معاون وزیر صمت در دولت گذشته با صدور این بخشنامه هزاران میلیارد تومان به تولیدکنندگان فولاد ضرر وارد کرد، افزود: صادر کنندگانی که در این راستا برای فروش محصولات خود بازارفراهم کرده بودند، به قوه قضاییه پناه بردند.

دنیاور با اشاره به ورود قوه قضاییه به این پرونده افزود: الان عملکرد قوه قضاییه بسیار بسیار اقتصادی تر هست بسیار نگاه تخصصی تری در رابطه با حمایت از تولیدکنندگان دارند، دستگاه قضایی بخشنامه مذکور را لغو کرد و حتی اعلام کرد معاون وزیر صمت اجازه گرفتن چنین تصمیماتی را ندارد!

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی در حوزه اقتصادی تاکید کرد ارکان مختلف قوه قضاییه اعم از رئیس قوه قضاییه، دادستانی و حتی قضات پای کار هستند و نگاه بسیار خوبی نسبت به مسائل اقتصادی دارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضاییه فولاد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *