رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری خواستار تعیین تکلیف اراضی مجتمع فن‌آوران ۲ شهرکرد شد

19:17 - 05 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۵۷۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در جلسه کارگروه حفظ حقوق عامه استان خواستار تعیین تکلیف کاربری اراضی فاز ۲ مجتمع فن آوران شهرکرد و تسریع در واگذاری واحدهای این مجتمع به صنعتکاران شد.

خبرگزاری میزان_ احمدرضا بهرامی با بیان اینکه هدف از احداث و راه اندازی مجتمع فن آوران شهرکرد، ساماندهی و تجمیع صنایع مزاحم و نیمه مزاحم شهر شهرکرد است اظهار کرد: با انتقال مشاغل مزاحم و نیمه مزاحم به مجتمع فناوران ۲ شهرکرد آرامش و رفاه بیشتری برای مردم شهر تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: لازم است پیش از راه اندازی این مجتمع زیر ساختهای آب، برق، گاز و سیستم تصفیه فاضلاب آن مهیا و نسبت به استقرار فضاهای فرهنگی و خدماتی تدابیر لازم صورت پذیرد.

 بهرامی ابراز کرد: محل قرارگیری مراکز فرهنگی و خدماتی از جمله مسجد، آتش‌نشانی، کلانتری و اغذیه فروشی‌ها باید به گونه‌ای پیش بینی شود که دسترسی آسان همگان به آنها فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه در تملک و خریداری واحدهای فاز۲ مجتمع فناوران شهرکرد باید بر دارا بودن پروانه کسب فعال و عدم اشتغال به کار افراد در دستگاه‌های دولتی توجه شود گفت: به منظور رعایت عدالت و احترام به حقوق افراد در واگذاری واحدهای مجتمع، باید شرط عدم دارا بودن واحد کارگاهی و تجاری در مجتمع فناوران یک شهرکرد لحاظ شود. 

بهرامی در پایان سخنان خود پیشنهاد داد کمیته ای متشکل از مجمع امورصنفی، سازمان بازرسی و سایر دستگاه‌های نظارتی ضمن استعلام وضعیت اراضی مجتمع، موضوعات مربوطه در خصوص چگونگی قرارگیری واحدها و مراکز فرهنگی و خدماتی را بررسی و نتیجه را به کارگروه حقوق عامه استان اعلام کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *