رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاخ سفید سفر دو مقام آمریکایی به عربستان برای رایزنی درباره ایران را تایید کرد

10:11 - 06 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۶۱۲۹
سخنگوی کاخ سفید خبر سفر مقام‌های آمریکایی به عربستان برای رایزنی درباره ایران را تایید کرد.

خبرگزاری میزان - «کارین ژان پیر»، سخنگوی کاخ سفید از سفر دو مقام ارشد آمریکایی به عربستان برای رایزنی درباره ایران خبر داد.

به گزارش «رویترز»،  کاخ سفید اعلام کرد که ایران از محورهای رایزنی سفر این هفته «برت مک گورک»، مشاور ارشد کاخ سفید در امور خاورمیانه و «آموس هوچستاین»، نماینده انرژی وزارت خارجه آمریکا به عربستان بود.

در عین حال برخی از منابع می‌گویند که «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا و تیمش در اواخر ژوئن به عربستان و اراضی اشغالی سفر می‌کنند.

«اکسیوس» نیز به نقل از سه مقام صهیونیست از سفر «ایال لاهوتا»، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، به آمریکا برای رایزنی درباره موضوع‌های سفر «بایدن»، «ایران» و «عربستان» در هفته آینده خبر داد.

هیئتی از مقام‌های امنیتی، سیاست خارجی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، «لاهوتا» را در سفر به آمریکا همراهی می‌کنند.

به گزارش «اکسیوس»، هیئت صهیونیستی در سفر آتی به آمریکا دور دیگری از مذاکرات درباره ایران را برگزار و در مورد «پلن بی» مبنی بر سناریویی که براساس آن آمریکا به برجام بازنمی‌گردد، بحث می‌کنند.

مقام‌های صهیونیستی مدعی شدند که از آمریکا و متحدان اروپایی اش می‌خواهند در نشست آتی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در ماه ژوئن برای تصویب قطعنامه ضد ایرانی فشار بیاورند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *