رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش کیفیت و آلودگی هوا در مناطقی از غرب و جنوب کشور

10:56 - 06 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۶۱۸۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام رگبار باران و رعد وبرق در شمال و شرق کشور گفت:در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور شاهد آلودگی و کاهش کیفیت هوا هستیم.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی، آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور برای امروز ششم خرداد و روزهای آتی را تشریح کرد. 

کارشناس سازمان هواشناسی،  امروز جمعه برای خراسان­ شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود که در  ارتفاعات استان های سمنان، گلستان، مازندران بارش ها به شکل پراکنده خواهد بود از روز شنبه تا سه شنبه در بخش هایی از شمال غرب و غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی همین شرایط را خواهیم داشت.

رفیعی درباره وضعیت آب و هوای سایر مناطق کشور توضیح داد: با شکل گیری توده گرد و خاک در کشور عراق و انتقال آن به بخش هایی از استان های ایلام و خوزستان امروز در این مناطق شاهد آلودگی و کاهش کیفیت هوا هستیم.

به گفته کارشناس هواشناسی از روز جمعه تا سه شنبه درشرق و شمال شرق کشور و روز یکشنبه در مناطق جنوبی و مرکز کشور و روز دوشنبه در مناطق جنوب غرب کشور همچنان وزش باد شدید را خواهیم داشت که در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک هم وجود دارد.

وی ادامه داد: آب های جنوب کشور طی سه روز آینده به ویژه مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان طی این سه روز مواج و متلاطم خواهند بود.

گودرزی درباره وضعیت آب و هوای تهران گفت: آسمان تهران امروز صاف و گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود و حداکثر دمای امروز پایتخت ۲۹ درجه بالای صفر و حداقل دما۱۳ درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *