معاون اول رئیس‌جمهور: با مقصران حادثه متروپل به طور قاطع برخورد خواهد شد

11:52 - 06 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۶۲۲۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون اول رئیس جمهور ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های داغدار حادثه متروپل گفت: با تمام مقصران این حادثه دلخراش بدون هیچ اغماضی و به طور قاطع برخورد خواهد شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پاد محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور صبح امروز جمعه، با هدف پیگیری آخرین وضعیت رسیدگی به حادثه ریزش ساختمان متروپل وارد آبادان شد.

پیش از این نیز در راستای دستور رئیس جمهور، یک هیئت سه نفره از سوی مخبر ماموریت یافته بودند تا با عزیمت به آبادان، جزئیات پرونده ریزش ساختمان در این شهرستان را بررسی کنند.

معاون اول رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به شهر آبادان در محل ریزش ساختمان متروپل حضور یافت و با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان نحوه امدادرسانی به مصدومان، زوایای مختلف ریزش ساختمان و چگونگی عملیات آواربرداری قرار گرفت.

مخبر در این بازدید میدانی که استاندار خوزستان، رئیس جمعیت هلال احمر، مقامات محلی و متصدیان امور امدادرسانی و درمانی حضور داشتند، با گزارش مسئولان مربوطه در جریان پیشرفت عملیات جست و جو و آواربرداری از این ساختمان یازده طبقه قرار گرفت و همچنین در گفت و گویی با نجاتگران هلال احمر، آتش نشانی و نیروهای مردمی از زحمات آنان قدردانی کرد.

وی در ادامه بازدید دستورات لازم برای تسریع در عملیات جستجو را صادر و تصریح کرد که عملیات جست و جو تا یافتن آخرین فرد زیرآوارمانده ادامه می یابد.

همچنین در این بازدید جمعی از خانواده های جانباختگان حادثه متروپل آبادان با معاون اول رئیس جمهور  گفت و گو کردند و مخبر ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های داغدار تاکید کرد که با تمام مقصران این حادثه دلخراش بدون هیچ اغماضی و به طور قاطع برخورد خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین دستورات لازم برای رسیدگی به خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان را صادر کرد.

پس از این بازدید مخبر در مرکز فرماندهی عملیات پاسخ به بحران  حضور یافت و مسئولان ذیربط گزارشی از اقدامات انجام شده، نحوه امدادرسانی به مصدومان در روزهای گذشته، عملیات آوار برداری و خاکبرداری، اقدامات در راستای تسریع عملیات جست و جو، مشکلات و برخی نیازمندی ها برای پیشرفت عملیات آواربرداری را ارایه کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: محمد مخبر آبادان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *