رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امام جمعه موقت تهران: نیرو‌های امنیتی عاملان جنایت ترور شهید صیاد خدایی را به دست قانون بسپارند

15:02 - 06 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۶۴۴۰
امام جمعه موقت تهران ضمن گرامیداشت یاد شهید صیاد خدایی گفت: از نیرو‌های امنیتی توقع داریم عاملان این جنایات را کشف کنند و به دست قانون بسپارند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خبرگزاری صدا وسیما، آیت الله کاظم صدیقی در خطبه دوم نماز به حضور مجلسی‌ها در محضر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ضمن تبریک انتخاب مجدد آقای قالیباف به ریاست مجلس گفت: توقع داریم رهنمود‌های رهبری برای انقلابی ماندن مجلس جدی گرفته شود.

صدیقی از نمایندگان خواست به ساده زیستی مردمی بودن، پرهیز از تصویب قوانینی که قابل اجرا نیست، همراهی با قوای سه گانه سو استفاده نکردن از تریبون مجلس و حفظ آبروی اشخاص توجه کنند.

وی با گرامیداشت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر گفت: این روز معجزه انقلاب است که با مقاومت، صبر، ایثار و عشق به شهادت زیر پرچم ولایت حاصل شد.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: مردمی که توانستند دژ نفوذ ناپذیر را فتح کنند و معجزه بیافرینند در مسئله اقتصادی نیز با همدلی و همراهی با دولت و عشق به ولایت می‌توانند موفق باشند.

وی در ادامه حذف رانت ارز ترجیحی به عنوان امتحان الهی برای مردم و مسئولان دانست و گفت: این موضوع قانون بوده و دولت قبل اجرا نکرده است و دولت سیزدهم نمی‌خواهد قانون شکن باشد. امام جمعه موقت تهران همچنین با اذعان به مشکلاتی که مردم در حوزه اقتصادی و گرانی با ان مواجه هستند گفت باید توجه داشت توزیع عادلانه ارز ترجیحی به جز این شیوه قابل تحقق نبود و این موضوع مقدمه یک رویش است.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: هیچ کدام از پیروزی‌های ما با پشتیبانی ملت زیر پرچم ولایت امکان پذیر نبوده است و موضوع ارز ترجیحی نیز با همراهی ملت به سرانجام خواهد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در ادامه خطبه دوم نماز جمعه ضمن تبریک به ملت لبنان بابت پیروزی مقاومت در انتخابات گفت: ملت لبنان علی رغم تلاش بدخواهان و دشمنان به صحنه آمدند و رای دادند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهید صیاد خدایی گفت: از نیرو‌های امنیتی توقع داریم عاملان این جنایات را کشف کنند و به دست قانون بسپارند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت درباره فروریختن ساختمان در آبادان نیز می‌بایست قصور و تقصیر کشف شود و در چارچوب قانون مجازاتصورت گیرد.

صدیقی در خطبه اول نماز جمعه نیز با اشاره به تلاش‌های امام صادق (ع) برای مذهب شیعه، گفت: با فرهنگ سازی امام صادق (ع) ما به این حکومت رسیده ایم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *