ترابی: فصل بدون جام، قطعا فصل خوبی نیست/ قصد رفتن نداشتم و منتظر پایان لیگ بودم

15:23 - 06 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۶۴۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک ملی‌پوش تیم پرسپولیس گفت: در پرسپولیس یاد گرفته‌ایم که تیم مهم‌تر از بازیکن است.

خبرگزاری میزان - مهدی ترابی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که امسال هم توانستم قراردادم را با باشگاه بزرگ پرسپولیس تمدید کنم. انشاءا... بتوانیم در فصل آینده افتخاراتی را که پیش از این کسب کرده بودیم، تکرار و بیشتر کنیم تا بتوانیم دل هواداران خوبمان را شاد کنیم.

وی افزود: خوشحالم با تمدید قرارداد دو ساله خودم بار دیگر در خدمت این مجموعه خوب باشم و همه تلاشم را به کار خواهم بست تا بتوانیم در سال پیش رو با جام‌های بیشتری در خدمت باشگاه و هواداران باشیم.

ترابی در خصوص سالی که گذشت تصریح کرد: فصلی که بدون جام تمام می‌شود قطعا فصل خوبی نیست اما ما تلاش خودمان را کردیم. امیدوارم با اتحاد و همبستگی بیشتر به موفقیت‌ها و افتخارات بالاتری دست پیدا کنیم. اتفاقات و شرایط کنونی، انگیزه ما را برای آینده بیشتر خواهد کرد تا در کنار باشگاه، هواداران و کادر فنی افتخارات گذشته را تکرار کنیم و بار دیگر بتوانیم پرچم بزرگ پرسپولیس را بالا نگه داریم.

هافبک سرخپوشان خاطرنشان کرد: ما در پرسپولیس یاد گرفته‌ایم که تیم مهم‌تر از بازیکن است. هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ و حضور پر افتخار در بازی‌های آسیایی است و قطعا موفقیت بیشتر در آسیا.

مهدی ترابی در مورد عدم قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری گفت: هر زمان پرسپولیس، بازیکنان، مدیریت، کادر فنی و هواداران دست به دست هم داده‌اند و به صورت مطلق پشت هم ایستادند و اتحاد کاملی داشتند، موفق بوده‌اند. امیدوارم در سال جدید بار دیگر این اتفاق رخ دهد و همه با همبستگی و اتحاد بیشتر بتوانیم موفقیت‌های قبلی را تکرار و بیشتر از آن، بدست آوریم. ما می‌دانیم که هواداران ما به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهند و این مهم خواسته باشگاه، کادر فنی و بازیکنان نیز هست. پرسپولیس به ما آموخت که در همه شرایط و سختی‌ها به خوبی بتوانیم بجنگیم و هر ناممکنی را ممکن کنیم. قطعا ما دوباره بلند می‌شویم و با تلاش بیشتر موفقیت‌ها و افتخارات بیشتری را کسب خواهیم کرد.

ترابی افزود: بچه‌های تیم هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنند. ما باید با تلاش و تمرین بیشتر و حمایت هواداران به تنها هدف خود در قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان فکر کنیم.

هافبک ملی‌پوش سرخپوشان پایتخت در خصوص پیگیری هواداران برای تمدید قرارداد خود گفت: من که اصلا قصد رفتن نداشتم و منتظر بودم لیگ به پایان برسد و بعد از آن با باشگاه محبوبم تمدید کنم. آن چیزی که می‌خواستم نشد و قول می‌دهم توان بیشتری برای تیم بگذارم و دوباره قهرمانی‌ها تکرار شود. باید تشکر کنم از هواداران که در این سال‌ها در سرما و گرما از ما حمایت کردند و حتی در دوران کرونا این حس و پشتیبانی را به ما منتقل می‌کردند. امیدوارم با اتحاد همه مجموعه بتوانیم به این قهرمانی‌ها دست پیدا کنیم.

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *