معاون قضایی قوه‌قضاییه از مرکز ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه بازدید کرد

17:59 - 07 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۸۰۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی قوه‌قضاییه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به صورت چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان دیدار و دستورات لازم را در راستای رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها صادر کرد.

خبرگزاری میزان – در راستای تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسئولان مختلف دستگاه قضا در مرکز ارتباطات مردمی، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی امروز برای هفتمین بار با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مراجعه کنندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات مردمی معاون قضایی قوه قضاییه به استماع مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه‌کنندگان پرداخت و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات حقوقی و قضایی این افراد را صادر کرد.

تقاضای بررسی مجدد به پرونده‌ها و اعمال ماده ۴۷۷ ،اعتراض به آرای صادره استان ها و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها از جمله درخواست‌های مراجعه کنندگان به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بود.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی با اشاره به دیدار امروز در مرکز ارتباطات مردمی، اظهار کرد‌: مراجعه‌کنندگان تقاضای رسیدگی مجدد به پرونده و اجرای ماده ۴۷۷ ‌ را داشتند که دستورات لازم برای رسیدگی صادر شد.

معاون قضایی قوه قضاییه بیان کرد: در این دیدار ضمن استماع مشکلات مراجعه کنندگان و بررسی آرایی که نسبت به آن اعتراض داشتند این نتیجه حاصل شد که آرا خلاف شرع بین نبودند.

وی در ادامه گفت : مردم نسبت به قانون جهل دارند بنابراین از مسیر قانونی و حقوقی درست استفاده نمی‌کنند.

معاون قضایی قوه قضاییه اظهار کرد: به دلیل نداشتن اطلاعات حقوقی کافی و انتخاب مسیر اشتباه از لحاظ قانونی مردم در پرونده ها به نتیجه نمی‌رسند بنابراین در تلاش هستیم این افراد را راهنمایی کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *