گزارش سازمان ملل درباره تخریب خانه‌های فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی

15:34 - 16 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۰۰۸۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
سازمان ملل تخریب خانه های فلسطینیان در کرانه باختری را در تضاد با قوانین بین المللی خواند.

خبرگزاری میزان – سازمان ملل برای هماهنگی امور بشردوستانه در اراضی اشغالی فلسطین (OCHA) امروز دوشنبه، 16 خرداد  اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون 300 ساختمان را در کرانه باختری از جمله «قدس اشغالی» تخریب کرده است.

در گزارش وب سایت سازمان ملل برای هماهنگی امور بشردوستانه در اراضی اشغالی فلسطین درباره خطر سیاست تخریب منازل واقع در منطقه «C» در کرانه باختری تحت کنترل امنیتی و اداری رژیم صهیونیستی هشدار داد.

در این گزارش آمده است «آخرین ساختمان در معرض تخریب، ساختمانی متشکل از 12 واحد مسکونی، در منطقه وادی قدوم در محله سلوان در شرق بیت المقدس است که آوارگی اجباری 32 نفر و 42 کودک را در پی دارد.»

گزارش مذکور اعلام می‌کند که بوروکراسی و سیاست محدود کننده مقام‌های صهیونیست علیه فلسطینیان در قدس اشغالی و منطقه «C»، اخذ مجوز برای ساخت و ساز فلسطینیان را تقریبا غیرممکن کرده است.

سازمان ملل برای هماهنگی امور بشردوستانه در اراضی اشغالی فلسطین تاکید کرد «اسرائیل در تلاش است زمین و فضای موجود برای ساخت و ساز در بیت المقدس و منطقه C را به شهرک سازی اختصاص دهد که از نظر بین المللی ممنوع و مغایر با قوانین بین المللی است.»

بهانه مقام‌های صهیونیست مانند دیگر موارد تخریب خانه‌های فلسطینیان، فقدان مجوز ساختمانی است. انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *