رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شورای حقوق بشر رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل بحران در منطقه معرفی کرد

21:28 - 17 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۲۲۰۴
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در گزارشی رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل اصلی بحران آفرینی و بی ثباتی در منطقه معرفی کرد.

خبرگزاری میزان – کمیته تحقیق حقوق بشر سازمان ملل متحد در سرزمین های اشغالی فلسطین، درجدیدترین گزارش خود ضمن اعلام این که تداوم اشغالگری های رژیم صهیونیستی و تبعیض برضد فلسطینی ها از عوامل اصلی بحران های متوالی و بی ثباتی و طولانی شدن درگیری ها در منطقه است بر این موضوع تاکید کرده است که کوچاندن اجباری و تهدید به آن، تخریب منازل فلسطینیان و شهرک سازی ها، اعمال خشونت از طرف شهرک نشین ها و محاصره غزه از عوامل خشونت و بحران به شمار می رود.

کمیته تحقیق حقوق بشر سازمان ملل همچنین افزود: مجازات نشدن رژیم صهیونیستی بر خشم و ناراحتی ملت فلسطین اضافه کرده است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در اعتراض به این گزارش اعلام کرد: این گزارش یکجانبه و تنفرزا و هدر دادن اموال بین المللی و تلاش های نهادهای سازمان ملل متحد برای محکوم کردن اسرائیل در چارچوب تلاش های شورای حقوق بشر برضد اسرائیل است.

 رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که در این گزارش خشونت های فلسطینیان نسبت به صهیونیست ها مورد توجه قرار گرفته نشده است.

گزارش کمیته تحقیق حقوق بشر در سرزمین های اشغالی فلسطین قرار است ۱۳ ژوئن(۲۳ خرداد) در پنجاهمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ارائه شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *