وزیر ورزش: به سهم خود حامی کشتی خواهم بود/امیدوارم کشتی‌گیران در رقابت‌های بزرگ حماسه آفرین شوند

21:25 - 20 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۵۹۵۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان از استان مازندران به عنوان مهدکشتی نام برد و تاکید کرد از ورزش اول کشور به بهترین شکل حمایت می‌کند.

خبرگزاری میزان – طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی بعد از اهدای جوایز جام تختی، ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان فدراسیون و هیات کشتی استان مازندران و همه کسانی که از ورزش اول کشور پشتیبانی می‌کنند، اظهار داشت: این سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی در همین چند روز بود، باید به دست اندرکاران و برگزار کنندگان این رویداد خداقوت گفته و تشکر کنم.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه مازندران خاستگاه رشته‌های ورزشی بسیاری است، این نکته را مورد توجه قرار داد که به طور ویژه، این استان مهد کشتی است و انتظار دارم این استان در ابعاد مختلف، در توسعه ورزش پیشقدم و پیشرو باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش از ورزش کشتی به عنوان ورزش نخست این سرزمین یادکرد و گفت: به سهم خود پشتیبان و حامی کشتی خواهد بود.

وی در ادامه برنامه ریزی ها و سیاست گذاری دبیر رییس فدراسیون و کادر فنی کشتی در کسب افتخارات این رشته را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: من هم وظیفه خود می‌دانم برای اعتلای ورزش کشور از جمله کشتی در خدمت جامعه ورزش و جوانان باشم.

سجادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویدادهای پیش‌روی کشتی با تاکید بر اهتمام بیشتر برای حضور موفق در بازی المپیک و آسیایی گفت: امیدوارم کشتی‌گیران کشورمان در این رقابت‌های بزرگ ورزشی، حماسه آفرین شوند.

وی افزود: برای افتخار آفرینی‌‌های بیشتر، کشتی گیران کشورمان در این راه پرفراز نشیب، باید در اردوها و مسابقات مختلفی از جمله مسابقات قاره ای و جهانی حضور پیدا کنند که باید زمینه مناسب مهیا شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به بازدید از چند پروژه ورزشی اشاره کرد و درخصوص پروژه خوابگاه ورزشی اظهار داشت: در جریان ساخت این پروژه که هم اکنون سازه‌ای فلزی است و قرار است در خدمت ورزش باشد، قرار دارم.

وی توضیح داد: در طرح اولیه مقرر بوده این مکان خوابگاهی برای استقرار ورزشکاران، مربیان، داوران و… باشد. ظاهرا در چند روز اخیر، این علاقمندی به وجود آمده که کاربری آن از مهمانسرا به سالن چند طبقه ورزشی تغییر پیدا کند.

سجادی تاکید کرد: ما هم به خواست و درخواست مردم ورزش دوست ورزشکاران این خطه احترام می‌گذاریم‌ و تلاش میکنیم این پروژه هرچه زودتر به نتیجه برسد.

وی در پایان سخنانش از حمایت‌های ویژه‌ی حسین پور استاندار مازندران از ورزش قدردانی کرد و در ادامه از او به عنوان استانداری «جوان‌یاور و جوان‌باور» نام برد که پای ورزش کشور ایستاده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *