آیین تجلیل از قهرمانان "امام رضا"یی برگزار شد

9:13 - 22 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۷۷۸۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
آیین پهلوانی و تجلیل از اهداکنندگان مدال ورزشی به موزه امام رضا (علیه السلام) قهرمانان امام رضایی با حضور پهلوانان و نام‌آوران ورزش کشورمان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج؛ امام رضا علیه السلام، آیین تجلیل از مدال آوران المپیکی، پارالمپیکی و جهانی که طی 4 دهه گذشته، مدال های خود را تقدیم موزه آستان قدس رضوی کرده بودند، به انجام رسید.

در این مراسم قهرمانان ملی همچون محمد نصیری، بهداد سلیمی، جواد فروغی و … به همراه مدیران ارشد ورزش کشور از جمله مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی، در کنار محمدآخوندی از چهره‌های مدیریت شهری و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران حضور یافتند.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در این باره اظهار داشت: قهرمانان ورزشی همواره الگوی بخش بزرگی از جامعه به خصوص اقشار نوجوان و جوان بوده‌اند و ایجاد هنجارهای اجتماعی بخشی از اهدافی است که در یک جامعه وزشی سالم به آن توجه می شود.

وی ادامه داد: ورزش نه فقط جسم و جان، بلکه روح و روان آدمی را توانمند می‌کند و اقدام قهرمانانی که مدال‌های خود؛ یعنی بزرگترین سرمایه عمر ورزشی خود را به محضر امام رئوف- که ملجاء تمام درماندگان است- تقدیم می‌کنند، نشان از پیوند دیرینه ورزش و معنویت در جامعه ما با فرهنگ ایرانی و اسلامی دارد و البته شایسته تقدیر و تجلیل است.

گفتنی است این برنامه، شنبه شب؛ 21 خرداد ماه جاری با برگزاری مراسم زورخانه ای توسط ورزشکاران این رشته ورزشی به همراه ضرب و زنگ مرشد با حضور خادمانی از حرم مطهر رضوی و تبرک مراسم با پرچم مقدس امام هشتم علیه السلام و در پایان با اهدای لوح سپاس و تقدیر از 10 قهرمان ورزشی، در زورخانه جوانمردان به انجام رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *